فراخوان مجدد بی‌ ام و برای سری 7

بی‌ام‌و برای بار دوم اقدام به فراخوانی مدل سری ۷ به خاطر نشتی روغن کرده است.همین چند ماه پیش بود که بی‌ام‌و اقدام به انتشار یک فراخوان برای مدل M760Li کرد که دلیل آن نشتی روغن عنوان شده بود. اما گویا مشکل برطرف نشده است و نقص این خودرو، دوباره بی‌ام‌و را مجبور به فراخوان آن کرده است.

فراخوان اولیه که دو ماه پیش انجام شد، در خصوص مواردی از نشتی روغن در بخش ترمزهای جلویی بود. در آن زمان تخمین زده شد که ۹۷ دستگاه از این خودرو در بازار ایالات متحده دارای مشکل باشند؛ اما کمی بعد، آژانس ایمنی بزرگراه‌های آمریکا اعلام کرد که نیاز به فراخوان ۲۰۶ دستگاه خودرو وجود دارد.

مدل M760Li جدیدترین مدل و بالاترین محصول سدان لوکس و قدرتمند سری ۷ محسوب می‌شود. این خودرو به‌عنوان پرچم‌دار محصولات بی‌ام‌و مجهز به یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل به حجم ۶.۶ لیتر است که به یاری سیستم توئین توربو می‌تواند ۶۰۱ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. چنین قدرتی، این خودرو را هم‌رده‌ی محصولاتی چون مرسدس بنز S63 و آئودی S8 قرار می‌دهد. البته نسخه‌ای دیگر از بی‌ام‌و سری ۷ نیز با نام آلپینا B7 وجود دارد که با قدرت بیشتری ارائه می‌شود.

بی‌ام‌و در کنار فراخوانی مدل M760، اقدام به فراخوانی مدل‌های دیگری از سری ۷ به خاطر مشکل دیگری کرده است. مشکل سایر مدل‌ها مربوط به مونتاژ لامپ‌ها است که نیاز به تعویض آن وجود دارد. مدل‌هایی که شامل این فراخوان هستند شامل مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ ۷۴۰i ،۷۴۰Li ،۷۴۰Lxi ،۷۵۰Li ،۷۵۰Lxi و مدل ۲۰۱۴ هیبریدی سری ۷ نیز می‌شوند.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.