معرفی سوپر لوکس لندرور رنجرور هلند و هلند

لندرور رنجرور در نسخه لوکس خود با قیمت ۱۸۰.۰۰۰ پوند در انگلستان و ۲۴۴۵۰۰ دلار در ایالات متحده آمریکا با نام هلند و هلند بفروش می رسد.

هلند و هلند در اصل یک شرکت اسلحه سازی است و همانگوه که در تصویر مشاهده می کنید این مدل گران ترین و لوکس ترین لندرور تا کنون است. این خودرو  لوکس ترین و گران ترین رنج روری است که تا به حال شرکت تاتا موتورز تولید کرده است.

  صندلی های چرمی لوکس و با کیفیت عالی در کنار قطعات فلزی مزین به نام هلند هلند و همچنین تریم اخلی طرح چوب یک دست در تمام خودرو و لوازم های با کیفیت این خودرو را متفاوت کرده است.لازم است بدانید طرح چوب واقعی است و از جنس چوب گردو است.

holland holland range rover1 6 - معرفی سوپر لوکس لندرور رنجرور هلند و هلند

دستگیره های درب کار دست هستند و همچنین در عقب خودرو دو نمایشگر بزرگ و تمام وسال برای رفاه بیشتر جای گرفته است.اطلاعات موتوری خودرو اما تغیری نکرده است.

holland holland range rover1 - معرفی سوپر لوکس لندرور رنجرور هلند و هلند

روشنایی داخل اتاق و میزهای جمع شونده الکتریکی و صندلی‌های VIP همراه با ماساژور و کنترل‌های الکتریکی تنها گوشه‌ای از امکانات پرشمار این خودرو می‌باشند. در صندوق عقب هم یک محفظه کشویی با روکش چرم و آلکانترا به چشم می‌خورد که به طور ویژه برای قرارگیری سلاح و تفنگ‌های شکاری می‌باشد.

لندرور رنجرور هلند و هلند

این خودرو از موتور های مختلفی برای مشتریان پشتیبانی می کند.از  موتورهای ۶ سیلندر دیزلی تا ۸ سیلندر بنزینی سوپرشارژر را انتخاب نمایند.

لندرور رنجرور هلند و هلند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.