تیونینگ موفق آئودی S5، توسط ABT

آئودی هرگز  RS5 کابریولت تولید نمی‌کند، بنابراین ABT این خلاء را با موتور ۳۵۴ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتن‌متر از یک پیشرانه‌ی بنزینی ۳ لیتری V6 توربوشارژ، پر کرده است. آئودی S5 کابریولت همان چیزی است که اکثر مردم آلمان؛ آنرا “بدون سقف سریع” می‌نامند.

6c71f381 8785 4a87 9a0f 1c94e3f70a53 - تیونینگ موفق آئودی S5، توسط ABT

با این حال، مهندسان شرکت ABT Sportsline، تصور می‌کنند، قدرت زیادی از موتور شش سیلندر گرفته شده است.

کیت نسل جدید ABT Power، با ۲۰ درصد افزایش قدرت، به ۴۲۵ اسب بخار رسیده و گشتاور آن به ۵۵۰ نیوتن متر افزایش یافته است تا در نتیجه، S5 کابریولت بسیار نزدیک به RS5 باشد. جهت اطلاع علاقه‌مندان، کوپه‌ی RS5 دارای یک موتور توربو ۲.۹ لیتری V6 با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

برای تکمیل ارتقاء عملکرد، همچنین S5 Cabriolet با مجموعه‌ای از تغییرات ظاهری، از جمله چهار چرخ آلیاژی مختلف با اندازه‌های ۱۹ و ۲۰ اینچ، با دو نوع، تایر دانلوپ و کنتیننتال مجهز می‌شود. چراغ‌های کوچک روبرو که لوگوی ABT را بر روی زمین طراحی می‌کنند نیز، به صورت LED در دسترس هستند.

6d2abfd1 2d19 418a 81b4 1774fc3abef7 - تیونینگ موفق آئودی S5، توسط ABT

در مورد کیت آیرودینامیک چیزی تغییر نکرده است، اما متخصصان ABT در حال حاضر بر روی یک کیت جدید کار می‌کنند که S5 کابریولت را جذاب‌تر خواهد کرد.

در داخل، تغییرات به مجموعه‌ای از صندلی‌های منحصربه‌فرد محدود شده است، اما ABT تقریبا قادر به انجام هر درخواستی از سوی مشتریان خواهد بود که می‌خواهند شخصی‌سازی بیشتری تجربه کنند.

منبع DRIVEMAG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.