زنوس از خودروی E10 رونمایی می‌کند

شرکت خودروسازی انگلیسی زنوس که چندی پیش با کمک کنسوسیوم AC Cars توانست از ورشکستگی نجات پیدا کند حالا در حال برنامه ریزی است تا از محصولی جدید با نام E10 در ماه نوامبر رونمایی کند.

این خودروساز قبلا نیز خودروی E10 را تولید می‌کرد اما حالا در پی درخواست مشتریان تصمیم گرفته است تا نسخه‌ای ارتقا یافته از این محصول را روانه‌ی بازار کند که قابلیت‌های آن بالا تر از نمونه‌ی قبل خواهد بود. این بهینه سازی‌های شامل سیستم ترمز جدید با قابلیت خنک شوندگی بهتر، اینترکولر مدرن و سیستم اگزوز تقویت شده هستند.

39142bcc 9cd4 4d4a b26f 1e2bfa921120 - زنوس از خودروی E10 رونمایی می‌کند

نتیجه‌ی نهایی کار یک خودروی ویژه برای پیست خواهد بود که می‌تواند ۲۵۰ اسب بخار قدرت را از پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوی خود بیرون بکشد. هندلینگ خودرو نیز بهتر از قبل شده است تا بتواند عملکرد بهتری را در پیست از خود نشان دهد.

خط تولید این مدل، از Norfolk انگلستان به آفریقای جنوبی منتقل خواهد شد. به گفته‌ی آلان لوبینسکی مدیر شرکت AC Cars این خودرو دارای قیمت پایه‌ای در حدود ۲۷ هزار دلار خواهد بود و در بازار فروش به رقابت با خودروهایی چون رادیکال، لوتوس و کاترهام خواهد پرداخت.

5a3ddffd 5966 4f59 9ce8 44c9ef011d28 - زنوس از خودروی E10 رونمایی می‌کند

زنوس در ابتدا ۲۵ دستگاه از مدل ارتقا یافته‌ی E10 را به عنوان نسخه‌ی لیمیتد ادیشن به فروش خواهد رساند ضمن اینکه خریدارانی که قبلا مدل عادی این خودرو را خریداری کرده اند می‌توانند با مراجعه به شرکت سازنده اقدام به ارتقای خودروی خود با تجهیزات ذکر شده کنند.

منبع AFOOT

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.