نسخه‌ ویژه بی ام و M3 با رنگ آبی ریویرا

رنگ آبی ریویرا با نام پورشه شناخته می‌شود. رنگی چشم‌نواز که جذابیت خودرو را افزایش می‌دهد. حالا شرکت بی‌ام‌ومی‌خواهد از این رنگ زیبا در نسخه‌های خاصی از مدل M3 استفاده کند.

آبی یاس مارینا تبدیل به یکی از متمایزترین رنگ‌های نسل F80 خودروی بی‌ام‌و M3 شده است و به نظر می‌رسد برای بیشتر قطعات، رنگ بسیار خاصی باشد. با این حال، این خودروی M3 علاوه بر رنگ آبی ریویرا امکانات کاملا جدیدی دارد.

ما مطمئن نیستیم که آیا این M3 به رنگ آبی ریویرا رنگ یا فویل شده است، رنگی که مخصوص پورشه و به‌طور مسلم، یکی از بهترین پوشش‌های ظاهر در پالت گسترده آن است. اگر چه این M3 خودروی ۹۱۱ نیست، این رنگ به‌خوبی در این سدان با جذابیت زیادی خودنمایی می‌کند.

ba6d3bb7 cdab 4f4e afa9 ef8c02b08b74 - نسخه‌ ویژه بی ام و M3 با رنگ آبی ریویرا

در کنار رنگ، M3 از تعدادی مجوز‌های ارتقاء از تگ موتوراسپرت بهره‌مند شده است. این تغییرات عبارتند از یک فیلم حفاظتی ضد ضربه که به رنگ جلای خاصی می‌دهد و آن را واقعا منحصربه‌فرد می‌کند. علاوه بر این، محصول نهائی شامل تعدادی عناصر خاص سری M بی‌ام‌و، مانند  الیاف کربن در هدایت‌کننده‌ی هوای زیر سپر، اسپویلر عقب و آینه‌های جانبی است.

از سویی دیگر، برای کنترل قدرت ۴۴۴ اسب بخاری M3، ترمز کربن سرامیکی مدرن با مجموعه کالیپر آبی ریویرا ترکیب شده است. این مجموعه، با استفاده از فنرهای مارپیچی همراه با ارتقاء سیستم تعلیق  و چرخ‌های برند HRE که در جلو و  عقب ۲۰ اینچ قطر دارند، تکمیل می‌شود و مطمئنا یکی از بهترین مدل‌های M3 خواهد بود که ما تابه‌حال دیده‌ایم. آیا شما موافق نیستید؟

a41d6af5 ba8b 443c 8e3c 153bb061073e - نسخه‌ ویژه بی ام و M3 با رنگ آبی ریویرا

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.