معرفی فیات پاندا سیتی کراس مدل 2018 (Fiat Panda City Cross)

خودروی جدید فیات پاندا سیتی کراس مناسب برای خانوادهایی که در شهر های شلوغ زندگی می کنند رونمایی شد.این خودروی شهری دارای مصرف کم و البته قیمت مقرون به صرفه است.

این خودروی شهری طراحی شده برای مشتریانی به دنبال یک ماشین مقرون به صرفه هستند و جالب است که این خودرو بر خلاف سایر ماشین های کلاس جمع و جور و ارزان دارای سیستم انتقال چهار چرخ یا همان ۴×۴است.

Fiat Panda City Cross 2017 800 14 - معرفی فیات پاندا سیتی کراس مدل 2018 (Fiat Panda City Cross)

طراحی خودرو کمی عجیب و قریب است اما اگر ما در ایران توانستیم به پراید عادت پس لاقل این خودرو دارای موتور و آپشن های برتر و همان اسم فیات را که بدنبال خود یدک می کشد برای تایید شدن آن کافی است.

Fiat Panda City Cross 2017 800 03 - معرفی فیات پاندا سیتی کراس مدل 2018 (Fiat Panda City Cross)

سپر جلو دو بخشی است و از بالا تا پایی دارای منافذ زیاد برای تامین هوای مورد نیاز برای خنک کاری خودرو است.رینگ های خودرو از نوع ۱۵ اینچ آلیاژی است.خودرو در دور تا دور خود از طراحی دوبخشی مشکی و آبی تشکیل شده است.نمای عقب خودرو خیلی ما را به یاد نمای عقب ام وی ام ۱۱۰ نیو انداخت که در نوع خود جالب است.

Fiat Panda City Cross 2017 800 13 - معرفی فیات پاندا سیتی کراس مدل 2018 (Fiat Panda City Cross)

در داخل، فیات پاندا سیتی کراس دارای داشبورد خاکستری مات است.صندلی های جدید و از جنس روکش پارچه ای خاکستری هستند.فرمان سه پره با دکمه های رویش کار های مولتی مدیای شما را بخوبی انجام می دهند.

Fiat Panda City Cross 2017 800 1a - معرفی فیات پاندا سیتی کراس مدل 2018 (Fiat Panda City Cross)

فیات پاندا سیتی کراس دارای  موتور بنزینی ۱.۲ لیتری با خروجی ۶۹ اسب بخار است.این خودرو به شکل محور جلو و چهار چرخ محرک در دسترس است و خریداران در نسخه فول می توانند با پرداخت مبلغ ۱۲،۹۹۵ یورو اقدام به خرید این خودرو کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.