معرفی بی ام و X3 M40i مدل 2018

 بی ام و X3 M40i مدل ۲۰۱۸ یک خودرو با بروز رسانی در بخش های ظاهری و البته فنی است.  بی ام و X3 M40i را باید یکی از پیشتاز ها در کلاس خوسد بدانید.این خودرو در طول سال های گذشته تا کنون دو بار فیس لیفت شد و این سری را باید سری سوم بدانیم.طراحی خودرو علاوه بر زیبا تر کردن خودرو سبب افزایش قدرت تعادل ایرودینامیک خودرو شده است آن هم در کنار سنسور های جدید تشخیص حرکت و تعادل خودرو.

2018 bmw x3 m40i on the road 3 - معرفی بی ام و X3 M40i مدل 2018

 بی ام و X3 M40i را در یک نگاه اولیه شاید شبیه به همان مدل قبلی ببینید ولی این خودرو بروز رسانی های زیادی داشته است،یکی از آنها طراحی چراغ های خودرو است که در نسل های قبلی چراغ ها با امتداد یافتن به جلوپنجره خودرو متصل می شدند.خودرو دارای مه شکن های جدید است،مه شکن هایی با طراحی هندسی ۶ وجهی ،از دیگر بروز رسانی ها می توانیم به اضافه شدن اسپویلر عقب،رینگ و لاستیک های عریض تر و افزایش ارتفاع خودرو به مقدار ۵ سانتی متر  اشاره کنیم.

2018 bmw x3 m40i on the road 7 - معرفی بی ام و X3 M40i مدل 2018

 بی ام و X3 M40i دارای موتور ۳۰۰۰ سی سی با توربوشارژ است که با ۶ سیلندر خود دارای خروجی قدرت ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن بر متر است.این خودرو شتاب ۰ تا ۱۰۰ خود را در ۵.۹ ثانیه بدست می آورد که برای این ابعاد و کلاس خودرو مناسب است .تاپ اسپید خودرو نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.بی ام و X3 M40i دارای سیستم انتقال نیروی چهار چرخ محرک است و به موتور آن به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است.

2018 bmw x3 m40i on the road 4 - معرفی بی ام و X3 M40i مدل 2018

از نظر بروز رسانی بدنه ما می توانیم به اضافه شدن یک پوشش محافظ به کف خودرو اشاره کنیم،همچنین ورودی های هوای جلوی خودرو به شکلی طراحی شده که مقاومتی در مقابل جریان هوا ایجاد نمی کند و در کنار این مسئله روی سقف خودرو تیغه هایی طراحی شده که به جهت دادن و شکستن مقاومت هوا کمک می کند.

2018 bmw x3 m40i on the road 1 - معرفی بی ام و X3 M40i مدل 2018

خودرو دارای تهویه مطبوع ۳ منطقه‌ای در داخل کابین است .که به صورت همزمان این اجازه را به مسافران قسمت جلو و عقب خودرو می‌دهد تا دمای مورد نظر خود را به دلخواه تنظیم کنند. همچنین تنظیم زاویه پشتی صندلی این خودرو که قبلا تنها در دو زاویه ۲۰ و ۴۰ درجه ممکن بود تغییر کرده و حالا امکان تنظیم در هر زاویه ای فراهم است.

2018 bmw x3 m40i on the road 5 - معرفی بی ام و X3 M40i مدل 2018

سیستم تهویه اختصاصی صندلی‌های جلو، نوردهی محیطی جدید، افزایش ۷۵ درصدی سایز قسمت نمایش‌دهنده اطلاعات ضروری روی شیشه جلوی خودرو (head-up display) و پکیج‌های لوکس و اسپورت سری M جهت استفاده در فضای داخل یا بیرون خودرو که مشتری قادر به انتخاب آنها است تنها بخشی از امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در این خودروی شاسی بلند زیبا به شمار می‌رود.  برای اولین بار امکان نصب یدک‌کش روی شاسی خودرو و در قسمت عقب آن توسط بی‌ام‌و فراهم شده است. همچنین نسخه جدید X3 دارای سیستم کنترل حرکتی است که این امکان را به سرنشینان می‌دهد تا تغییر در صدای بلندگوها و دیگر دستورات را مستقیما و از طریق صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اعمال کنند.

2018 bmw x3 m40i on the road 8 - معرفی بی ام و X3 M40i مدل 2018

نسل جدید X3 همانند دیگر اعضای خانواده سری X بی‌ام‌و یعنی X5, X4 و X6 در کارخانه این شرکت واقع در اسپارتانبرگ کالیفرنیا تولید خواهد شد. انتظار می‌رود که در آبان ماه سال جاری این خودرو به متقاضیان تحویل داده شود. هنوز هیچ اطلاعی از قیمت نهایی این خودرو در دست نیست و با نزدیک شدن به زمان عرضه خودرو بی‌ام‌و قیمت این شاسی بلند زیبا و مدرن را اعلام خواهد کرد.

بی ام و X3 M40i

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.