مزدا امن‌ترین خودروهای جاده‌ای را تولید می‌کند

هرکسی هنگام خرید ماشین جدید، معیارهای خاص خود را دارد. برای بسیاری از افراد، اولین و مهم‌ترین چیز ایمنی خودرو است، و به همین علت خریداران باید مدت بیشتری در نمایشگاه‌های خودرو جستجو کنند تا خودروهای ایمن‌تری پیدا کنند.

در سال‌های اخیر شرکت‌های خودروساز ملاحظات ایمنی بیشتری را رعایت می‌کنند. از کیسه هوا گرفته تا سیستم‌های ترمز، همگی به دنبال ایمنی بیشتر برای سرنشینان خودرو هستند. مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه یکی از نهادهایی است که خودروها را از نظر ایمنی رتبه‌بندی می‌کند.

طبق نظر مؤسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا ، نتایج تست‌ها نشان می‌دهند که این شرکت، تنها خودروساز کاملی است که می‌تواند ادعا کند ایمن‌ترین برند جهان است. حتی ولوو با شهرت جهانی برای ایمنی خودروهایش، امسال رتبه پلاس خود را برای S90 و XC90 جدید از دست داد (و هنوز هم وی‌ ۹۰ این شرکت آزمایش نشده است).
d30936f3 ee34 484c 945d a7706177b2fd - مزدا امن‌ترین خودروهای جاده‌ای را تولید می‌کند

شاهکار مزدا برای یک رتبه پلاس دیگر برای CX-5 است که در پنج سال گذشته به بالاترین رتبه‌های ایمنی رسیده است. این کراس‌اوور با ترمز اضطراری در سرعت پائین و چراغ‌های LED استاندارد ارائه می‌شود؛ اما برای آینده، نیاز به سیستم جلوگیری از تصادف با سرعت بالا و سیستم تغییر خودکار نور چراغ‌ها دارد.

سیستم تغییر خودکار نور چراغ‌ها، سیستمی است که در شب به‌طور خودکار نور بالا و نور پایین چراغ‌ها را برای راننده تغییر می‌دهد.

b4ecfa6e cc7e 46a5 a1af 86f1878648d7 - مزدا امن‌ترین خودروهای جاده‌ای را تولید می‌کند

CX-3 کوچک‌تر و CX-9 بزرگ‌تر هر دو بالاترین رتبه را به دست آوردند؛ همان‌طور که مزدا ۳ (سدان و هاچ‌بک) و مزدا ۶ نیز به چنین رتبه‌هایی دست پیدا کردند. این رتبه‌بندی تنها شامل میاتا MX-5 نمی‌شود؛ چرا که این مؤسسه ماشین‌های ورزشی کوچک را رتبه‌بندی نمی‌کند.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.