جیپ رانگلر روبیکان نسخه‌ی ریکان رونمایی شد

در این خودرو که برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی ژنو سال جاری از آن رونمایی شد، بر توانایی‌های خارج از جاده‌ای جیپ رانگلر تمرکز شده است و به همین منظور در این مدل، شاهد استفاده از تجهیزاتی مدرن نظیر اکسل جلوی جدید قدرتمندتر و ستون‌های محافظ بسیار مقاوم برای قسمت عقب هستیم.

5bd68b77 be2b 47a5 b64f 7ef3f8d7e4aa - جیپ رانگلر روبیکان نسخه‌ی ریکان رونمایی شد

این نسخه‌ی جدید که تولید محدودی نیز خواهد داشت، در حقیقت بر اساس مدل رانگلر روبیکان معمولی ساخته شده است که البته تجهیزات اضافه‌، همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، سقف دوتکه‌ی مشکی‌رنگ، درب موتور جدید با دو ورودی هوا و نشان روبیکان، درب باک مشکی‌رنگ و کاور چرخ زاپاس اختصاصی به همراه دارد.

3506271e 77f2 4a54 bbc1 6ae1f2942b6a - جیپ رانگلر روبیکان نسخه‌ی ریکان رونمایی شد

در داخل کابین این جیپ نیز استفاده از رنگ‌های مشکی با جزئیات قرمز در تودوزی کابین به چشم می‌خورد؛ به‌این‌ترتیب که داشبورد و چرم موجود در کابین به رنگ مشکی است و دوخت‌های آن به رنگ قرمز هستند. استراحتگاه دست و بخش‌هایی از کنسول وسط از جنس وینیل و به رنگ مشکی هستند و کنسول مرکزی و کمربندها نیز با دوخت‌های قرمزرنگ ارائه می‌شوند.

1e7aeb93 4227 42e8 999e 1dcdd5c67e1a - جیپ رانگلر روبیکان نسخه‌ی ریکان رونمایی شد

مشتریان این خودرو امکان سفارش آن را به‌صورت دودر یا چهاردر خواهند داشت؛ ولی تنها یک پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است که نمونه‌ی V6 به حجم ۳.۶ لیتر است و می‌تواند ۲۸۴ اسب بخار قدرت تولید کند. نیروی این پیشرانه از طریق یک جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی خودکار به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. برای رنگ بدنه خودرو، سه گزینه پیش‌بینی شده است.

قیمت جیپ رانگلر روبیکان ریکان از ۴۰ هزار و ۵۰۵ پوند برای نسخه‌ی دودر و ۴۲ هزار و ۱۷۵ پوند برای مدل چهاردر آغاز می‌شود و از هم‌اکنون می‌توان آن‌ را در بازار انگلستان خریداری کرد.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.