بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

ابوالفضل نوری : رولزرویس فانتوم خودرویی که ما یک سال است منتظر رونمایی آن بودیم به صورت رسمی معرفی شد.این خودرو دارای کابینی شیک و خاص است و همانند سایر محصولات این شرکت در دسته لوکس ها قرار می گیرد.

Rolls Royce Phantom 2018 800 07 - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

رولزرویس با رونمایی از این خودرو رسما نسل ۸ رولزرویس فانتوم را به بازار معرفی کرد،خودرویی خاص و مناسب برای سلبیریتی ها و البته کسانی که بدنبال یک ماشین لاکچری هستند،رولزرویس فانتوم هنوز بر اساس اصول طراحی و ذات رولزرویس ساخته شده است اما پر است از بروز رسانی های زیبا.

فیس جلوی خودرو را همانگونه که مشاهده می کنید عریض شده است و دارای یک جلوپنجره یک تکه لوکس و کرومی است،جلو پنجره و فیس جلویی  کاملا خشن،به طور کلی در بخش فیس جلو می توانم بگویم یک ظاهر کلاسیک اما بروز شده و مدرن را در خود جای داده است.

Rolls Royce Phantom 2018 800 06 - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

با دقت به چراغ ها متوحه باریک شدن و البته استفاده از نسل جدید چراغ های لیزری خودرو خواهید شد که به گفته خود شرکت رولزرویس می توانند تا رقم حدود ۶۰۰ متر یپش رو را روشن کند.خیلی زیاد است واقعا.چیزی بیش از نیم کیلومتر.

Rolls Royce Phantom 2018 800 02 - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

خودرو پر از کروم کاری،دستگیره های درب از طراحی جالب برخوردا شدند و همچنین از جنس کروم هستند،علاوه بر این ها درز گیرهای پنجره ها و جلو پنجره و اگزوز ها و نوار هایی بر روی کاپوت جلو نیزکرومی هستند.در بخش پشتی این خودروی لوکس و زیبا دارای شیشهٔ عقب در عمق بیشتر است و توسط قابی از فولاد ضدزنگ احاطه شده است.همچنین در فانتوم جدید شاهد چراغ‌های عقب جواهر مانند و رینگ‌های ۲۲ اینچی هستیم.

2019 RollsRoyce Phantom Carscoops 2 - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

حالا بعد از رویو کردن نمای بیرون بهتره سری به داخل خودرو بزنیم،بخش کابین خودرو که این روز ها برای خود دنیایی از امکانات و آپشنها است.کابین رولزرویس فانتوم نیز از این قائده مجزا نیست،کابین لوکس و شیک با مواد و جنس متریالی با بالاترین درجه کیفیت،صندلی های جدید،تریم چوبی با جنس چوب واقعی و نمایشگر های جدید بزرگ در عقب و عریض ۱۲ اینچی در داشبورد جلو از نمونه امکانات فراوان در این خودرو است.

Rolls Royce Phantom 2018 800 0b - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

در بخش صندلی های عقب این خودرو دو مانیتور ۱۳ اینچی قرار دارد که از نوع تی اف تی هستند،در کابین خودرو  و پانل های درب پر شده است از مواد عایق صدا و به اصطلاح آکوستیک که همین امر سبب شده است که این خودرو ۱۳۰ کیلو وزن اضافه کند.علاوه بر این شیشه خودرو نیز از نوع دولایه و ۶ میل است که به عایق کردن کابین کمک می کند.

Rolls Royce Phantom 2018 800 1a - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

رولزرویس فانتوم مدل ۲۰۱۸ دارای موتور ۶۷۵۰ سی سی با ۱۲ سیلندر است که می تواند ۵۶۵ اسب بخار نیرو و ۹۰۰ نیوتن بر متر گشتاور ایجاد کند. همین قدرت و گشتاور سبب شده است که رولزرویس فانتوم شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۵.۳ ثانیه بدست آورد که برای این وزن از خودرو بسیار عالی است.

Rolls Royce Phantom 2018 800 0a - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

سیستم فنر بندی و تعلیق در رولزرویس فانتوم از نوع بادی است و لحظه به لحظه خودر را از نظر سفتی و ارتفاع با توجه وضعیت خودرو تنظیم می کند.

Rolls Royce Phantom 2018 800 09 - بررسی تخصصی رولزرویس فانتوم مدل 2018 (Rolls Royce Phantom)

رولزرویس فانتوم  همچنین دارای امکانات ایمنی نظیر سیستم‌های کمک‌راننده شامل دستیار هوشیاری، کروز کنترل فعال، اخطار ترافیک جلو، اخطار برخورد و اخطار تغییر لاین است.

 

منبع : اروندپلاک 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.