قدرتمندترین خودرو جهان

با اروند پلاک همراه باشید تا شمارا با قدرتمند ترین خودرو جهان آشنا کند این خودرو با نام Knight XV ، حدود ۶ تن وزن و ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد و همانند یک جیپ هومر کوچک طراحی شده است.هزینه ساخت مدل کامل خودروی Knight XV ، بالغ بر ۸۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا می شود و برخلاف تصور مردم، چنین دستگاهی در شهری همانند تورنتو ساخته می شود، که فرسنگ ها از مناطق پرخطری چون عراق و افغانستان دور است.شرکت کانادایی Conquest Vehicles ، قدرتمندترین خودروی جهان را با ترکیبی از زیبایی مرسدس بنز آلمان و استحکام تانک شرمن روسیه تولید کرد.استقبال خریداران از XV، سازندگان آن را بفکر گسترش خط تولید و تأسیس دفاتر فروش در ایالات متحده، آمریکای جنوبی و خاورمیانه انداخته است.هم اکنون شرکت سازنده، سفارش های زیادی از سوی موسسات و افراد ثروتمند جهان ، از جمله عربستان دریافت کرده است . برخی از خریداران در نظر دارند از این وسیله برای نقل و انتقال کودکان خود را به مدرسه استفاده کنند. آقای ویلیام می گوید، والدین بخاطر ایمنی و رانندگی آسان آن و کودکان نیز بخاطر شباهت آن با ماشین های ترانسفورمر و یا بت من ، به خودرو علاقمند هستند.
[review]

Conquest Vehicles Evade 1 - قدرتمندترین خودرو جهان

بدنه آن از زره بالستیک از نوع نظامی و مقاوم دربرابر نارنجک و تیربار است.در هنگام فرار از مهلکه، برخی مدل های خودرو حتی مجهز به لوازم دیده شده در ماشین جیمزباند و سیستم ایمنی عقب است که قابلیت پخش دود برای متوقف یا منحرف کردن خودروهای تعقیب کننده را دارد.

همچنین نشانگر مغناطیسی نصب شده در زیر خودرو، راننده را از وجود بمب های کنترل از راه دور و یا هرگونه سیستم ردیابی که به آن وصل شود ، مطلع می کند.

7130 - قدرتمندترین خودرو جهان

جنس لاستیک خودرو مشابه لاستیک هواپیماهای مسافربری بوده و در مقابل تیراندازی ، مقاوم هستند.

thCAF4VIT1 - قدرتمندترین خودرو جهان

ویلیام مایزلین، رییس شرکت Conquest می گوید، آنها ۱۴ سال تجربه در تولید خودروهای زرهی دارند که برخی از آنها هم اکنون در عراق مورد استفاده قرار می گیرد اما امسال ، او تیم جدیدی از مهندسین اتومکانیک را تشکیل داده که بر روی ساخت مستحکم ترین خودرو در تورنتو کار کنند. از نتایج تحقیقات آنها ، ابداع نوع قوی و بسیار محکم شیشه های ضد گلوله برای همین خودرو است.درحالیکه نمای بیرونی خودرو همانند تانک دیده می شود، داخل آن از دکوراسیون مجللی برخوردار است. تلویزیون ال سی دی پهن، بار ، یخچال و صندلی های چرمی درجه یک که می تواند بصورت سفری یا مذاکره ای چیده شوند.

conquest vehicles knight xv in3 12 - قدرتمندترین خودرو جهان

سرنشینان خودرو که می بایست در هنگام توقف یا پیاده شدن، مدام از آن مواظبت کنند، می توانند از طریق ۴ دوربین مداربسته نصب شده بر روی آن، که تصاویر را به لپ تاپ آنها منتقل می کند، اطراف خودرو را کنترل کنند.

knightxv web 04 - قدرتمندترین خودرو جهان

2010 Conquest Knight XV i02 - قدرتمندترین خودرو جهان2010 Conquest Knight XV i04 1680 - قدرتمندترین خودرو جهان

 

 

 

 

 

 

 

 

3 نظرات
  1. Nissan GTR می گوید

    اصلا تو سریع و خشن ۷ نبود، تو سریع و خشن ۶ بود.
    ی مدل دیگشم تو سریع و خشن ۵ بود

  2. F*B*I می گوید

    درود این در فیلم سریع و خشن ۷ بود با تشکر بدرود.

  3. مهدی می گوید

    این ماشین ت ی سریع و خشن ۵ بود
    خیلی خوبه و عالی کاش منم داشتم ……
    ای وب عالیه مرسی از زحماتتون
    هیچکس از شما تشکر نمی کنه فقط عکس میبینه و میره اما من میبینم نظر میدم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.