پژو 3008، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید

ایران خودرو علاوه بر واردات پژو ۵۰۸ که به صورت CBU انجام می‌شود، تا پایان سال جاری واردات شاسی بلند ۳۰۰۸ پژو را نیز در برنامه دارد.

در قسمت جلوی ۳۰۰۸ طراحی آشنای پژو دیده می شود که شامل چراغ های جلوی باریک و جلوپنجره با تزئین کرومی است. در نیم رخ این خودرو ابعاد یک شاسی بلند دیده می شود و نسخه ممتاز آن به رینگ های آلیاژی ۱۹ اینچی بزرگ زیر گلگیرها مجهز می شود. قسمت پشت این خودرو نیز دارای طراحی ارتقا یافته کشیده و شیشه عقب کوچک است.

تجهیزات رفاهی در ۳۰۰۸ شامل کنترل دمای دو محیطه، آینه دید پشت با کنترل خودکار، اپل کارپلی، اندروید اتو و Mirrorlink، شارژر تلفن همراه، شناسایی صوتی، ناوبری ماهواره ای، سه سوکت برق ۱۲ ولت و صندلی های جلوی گرم شونده است در حالی که تنها صندلی راننده دارای قابلیت تنظیم در هشت جهت است.

پژو طیفی از موتورهای بنزینی و دیزلی را برای ۳۰۰۸ عرضه می کند. مدل دیزلی این خودرو به موتور ۱.۶ لیتری BlueHDi با قدرت های ۹۷ و ۱۱۸ اسب بخار و ۲.۰ لیتری با قدرت های ۱۴۸ یا ۱۷۸ اسب بخار مجهز می شود. مدل بنزینی این شاسی بلند با موتورهای ۱.۲ لیتری ۱۲۹ اسب بخاری یا ۱.۶ لیتری ۱۶۲ اسب بخاری عرضه می شود. پژو قیمت ۳۰۰۸ را در بازارهای بین المللی اعلام کرده که از ۳۶۹۹۰ تا ۴۹۴۹۰ دلار تعیین شده است.

پیش بینی می شود این خودرو در محدوده قیمتی خودروهایی مانند RAV4 و سانتافه قرار گیرد.

4u6he1pwkyt0xzfty6d6 - پژو 3008، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.