بهترین برندهای لاستیک‌ خودرو در سال 2017 اعلام شدند

به تازگی جی دی پاور نتایج مطالعه‌ی رضایت سنجی مصرف‌کنندگان لاستیک‌های سال ۲۰۱۷ را اعلام کرده است.

این مطالعه میزان رضایت مصرف‌کنندگان در ۴ کلاس خودرویی لوکس، سواری، اسپورت پرفورمنس و تراک را اندازه گرفته و باید گفت میزان رضایت نیز بر پایه‌ی ۴ معیار است که دربردارنده‌ی پوشش، سواری، ظاهر و کشش/هندلینگ لاستیک می‌باشد. نتایج مطالعه‌ی امسال جی دی پاور بر پایه‌ی پاسخ‌های ۲۹۶۲۲ مالک خودروهای مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به دست آمده است.

در مطالعه‌ی امسال دانسته شده ۳۷ درصد مالکانی که دو یا چند لاستیک خودروی خود را تعویض کرده‌اند، لاستیک‌های همان برند قبلی را خریده‌اند.

کلاس خودروهای سواری

بهترین لاستیک ساز امسال در کلاس خودروهای سواری میشلین است که توانسته تمامی ۵ دایره‌ی قدرت را کسب کند و پس از آن پیرلی، گودیر، نکسن و هانکوک قرار گرفته‌اند. در رتبه‌های بعدی نیز کانتیننتال، کومهو، بریجستون، یوکوهاما و تویو جا خوش کرده‌اند. در انتهای لیست نیز شاهد دانلوپ و فایرستون هستیم که هر دو تنها ۲ دایره‌ی قدرت را در تمامی بخش‌های اندازه‌گیری شده کسب کرده‌اند.

کلاس تراک ها

در این کلاس مجموعاً ۶ لاستیک ساز حضور داشته‌اند که بازهم میشلین رتبه‌ی اول را به دست آورده و در بخش‌های رضایت کلی، سواری، کشش/هندلینگ و پوشش لاستیک هر ۵ دایره قدرت را کسب کرده ولی در تنها در بخش ظاهر لاستیک موفق به کسب ۴ دایره قدرت شده است. در رتبه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب گودیر و بی اف گودریچ قرار دارند و پس از این دو نیز به ترتیب هانکوک، کانتیننتال و بریجستون تشکیل دهنده‌ی ته‌نشین‌ها هستند.

کلاس لوکس‌ها

بازهم میشلین با کسب ۵ دایره‌ی قدرت در تمامی بخش‌ها رتبه‌ی اول کلاس لوکس‌ها را به دست آورده است. پیرلی و بریجستون نیز در این کلاس عملکرد قدرتمندی داشته‌اند درحالی‌که گودیر با کسب ۳ دایره قدرت عملکرد متوسطی بر جای گذاشته است. پس از گودیر به ترتیب دانلوپ و کانتیننتال قرار دارند و در ته لیست نیز هانکوک تنها با ۲ دایره قدرت جا خوش کرده است.

منبع: autoguide

3 نظرات
  1. ابوالفضل نوری می گوید

    اینا رو باید تجربه کنید تا بتونید صحبت کنید.اینکه بر اساس یه نام یا برند نظر بدید فایده ای نداره

  2. AF می گوید

    داداش بارز برخلاف تولیدات قبلش که تایر هاش خشک بودن الان بهترین لاستیک ایرانی موجود شده و جنساش هم خیلی نرم تر و بهینه تر شدن.من خودم اوتوسرویس و خدمات لاستیک دارم واسه همون میگم

  3. علی بیگ می گوید

    میشلین چیه ؟ بیاین بارز و ایران تایر و کویر تایر بخریم؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.