آغاز به کار تارنمای رسمی فولکس‌واگن در ایران

تا ساعاتی دیگر سایت معرفی و فروش محصولات شرکت فولکس‌واگن آلمان در ایران به‌صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

ماه گذشته حضور رسمی بزرگ‌ترین خودروساز جهان یعنی فولکس واگن، در ایران و با مشارکت شرکت ماموت خودرو قطعی شد. حالا و تنها تا ساعاتی دیگر، سایت رسمی این خودروساز آلمانی جهت آغاز فعالیت رسمی خود در ایران، افتتاح خواهد شد.

شرکت ماموت خودرو به‌عنوان نماینده رسمی گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان، چندی است که با هدف عرضه محصولات این شرکت آلمانی و ایجاد تنوع بیشتر در مدل‌ خودروهای موجود در بازار ایران، فعالیت خود را آغاز کرده و در همین مدت کوتاه توجه بسیاری از علاقه‌مندان و فعالان حوزه خودرو را به خود جلب کرده است.

روابط عمومی ماموت خودرو، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که  سایت رسمی فولکس‌واگن در ایران از روز چهارشنبه مورخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به محصولات فولکس‌واگن خواهد بود. از این پس و با مراجعه به این تارنما، اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرکت ماموت خودرو و خودروهای فولکس واگن قابل مشاهده خواهد بود. علاوه بر اخبار و اطلاعات عمومی شرکت فولکس‌واگن و ماموت خودرو، مشخصات فنی خودروهای پاسات و تیگوان، به‌عنوان اولین محصولات قابل عرضه در ایران قابل رؤیت و بررسی خواهد بود.

شایان ذکر است که در این وب‌سایت، نحوه دسترسی به حساب‌های فعال فولکس‌واگن در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکداین، تلگرام و … نیز برای علاقه‌مندان توضیح داده شده است. همچنین دوستداران فولکس‌واگن، با مراجعه به شبکه آپارات این شرکت می‌توانند ویدئوهای جذاب و هیجان‌انگیز این برند مطرح خودروسازی جهان را مشاهده کنند و با عضویت در کانال تلگرام این شرکت، از آخرین اخبار و اطلاعات این گروه خودروسازی مطلع شوند.

سایت فولکس‌واگن در ایران به نشانی www.volkswagen.ir، از ساعت ۱۴ روز ۱۸ مردادماه به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.