فیس لیفت سوزوکی ویتارا مدل 2015

با اروند پلاک باشید با معرفی خودرو سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۵  محصول جدید سوزوکی است که با ظاهری متفاوت و زیبا می باشد.که با طراحی چشمگیر  و  آپشن های فوق العاده معرفی خواهد شد این خودرو با طراحی داخلی و خارجی بسیار زیبا میتواند نظر همگان را به خود جلب کند. در سال ۱۹۸۸ ویتارا را (که یکی از  بهترین خودرو ها محسوب میشد )به بازار ها عرضه شد  این ماشین یک  مدل با کیفیت از این کارخانه محسوب می شد. این مدل کارخانه سوزوکی تا سال ۱۹۸۹ به صورت بسیار اندکی در امریکا و اما به صورت بسیار گسترده تر در اروپا و امریکای جنوبی  نامی آشنا برای مردم کشور ها بود ، تا انکه این کارخانه در سال ۱۹۹۹ ورود گسترده ای به بازار امریکا داشت
[review]
سوزوکی طیف کاملی از موتور های دیزلی و بنزینی برای نصب بر روی این خودرو تدارک دیده شده که البته در این میان نصب موتور دیزلی ۱٫۶ لیتری توربو با گیربکس CVT تایید شده است تا بتواند به خوبی نقش یک خودرو با قیمت مناسب را در کلاس دشوار شاسی بلند های کامپکت بازی کند.
جذاب ترین بخش ویتارای جدید بدون شک سیستم انتقال قدرت آن خواهد بود. مدلی های پایه این خودرو به صورت استاندارد دیفرانسیل جلو خواهند بود اما سوزوکی سیستم چهار چرخ متحرک اختصاصی خود با نام ALLGRIP را نیز بر روی این خودرو به صورت آپشن نصب می کند و به این ترتیب ویتارا یک سر و گردن از کراس اوور های اروپایی بالاتر خواهد ایستاد. سوزوکی تخصص بالایی در طراحی و ساخت سیستم های چهار چرخ متحرک دارد و این سیستم را بر روی خودرو های سواری خود از جمله کیزاشی هم نصب می کند.

2015 Suzuki Vitara 6 - فیس لیفت سوزوکی ویتارا مدل 2015

2015 Suzuki Vitara 4 - فیس لیفت سوزوکی ویتارا مدل 2015

2015 Suzuki Vitara 25 - فیس لیفت سوزوکی ویتارا مدل 2015

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.