رونمایی از تراکتور LS با خط مونتاژ در زرندیه

در مراسمی با حضور سرمایه‌گذاران کشور کره جنوبی و نمایندگان شرکت مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه، از محصولات جدید تراکتور LS که در این شهرستان تولید می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، بنیان‌گذار و رئیس هیئت مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در آئین رونمایی از دو محصول جدید در این واحد، گفت:

محصول جدید تراکتور LS زرندیه که قطعات آن با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کره جنوبی وارد کشور شده، به دو صورت کابین‌دار و بدون کابین و با نام ULTRA65 تولید شده است. ویژگی این محصول تولیدی، برخورداری از استاندارد آلایندگی بالا است و از مصرف سوخت کمتری برخوردار است و با ۳۲ دنده جلو و ۱۶ دنده عقب کار می‌کند.

شریفی در ادامه به ظرفیت تولیدی این شرکت در تولید انواع تراکتور اشاره کرد و گفت:

با آغاز فعالیت تولید تراکتور در این شرکت در فاز اول با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی و ظرفیت تولید دو هزار تراکتور، زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر فراهم شد. در فاز دوم با تولید انبوه انواع تراکتور به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تراکتور در کشور، در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کره به میزان ۲۰۰ میلیون یورو، سالانه ۱۵ هزار دستگاه تراکتور با زمینه اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر تولید خواهد شد که علاوه بر تأمین نیاز داخل به کشورهای خاورمیانه نیز صادر خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در ادامه به مزیت تولید تراکتور در این شرکت اشاره کرد و افزود:

در این شرکت مجهزترین تراکتورها با قابلیت‌های متنوع تولید می‌شود و تولیدات آن با شرایط آب و هوایی کشور تطابق دارد. این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که کشاورزان بتوانند با توجه به شرایط آب و هوایی و حتی در زمین‌های سخت کشاورزی نهایت بهره‌وری را از تولیدات این شرکت داشته باشند.

 لازم به ذکر است که برند LS (مخفف Leading Solution) به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت ال‌جی کره جنوبی تأسیس شده است که گروه بزرگی از شرکت‌های فعال در زمینه‌های تخصصی برق صنعتی، برق قدرت، ماشین‌آلات تجاری راه‌سازی و کشاورزی را شامل می‌شود. هم‌اکنون ارزش مجموع شرکت‌های گروه  LS، بیش از ۲۵ میلیارد دلار، برآورد می‌شود و توسط خانواده‌ی «کو» که بنیان‌گذاران سنتی برند ال‌جی هستند، اداره می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.