رکورد گذر موقت در اهواز شکست

با فرا رسیدن شهریور ماه، مراجعه دارندگان خودروهای پلاک اروند به مرکز صدور پلاک گذر موقت (مرخصی) در اهواز به شکل بی سابقه‌ای افزایش یافته است. این مرکز که از ابتدای امسال در اهواز افتتاح شده تنها در ۳ روز پایانی هفته گذشته (سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه) مانع از سفر تعداد قابل توجهی از مالکان اهوازی خودروهای پلاک اروندی به شهر خرمشهر و اتلاف هزینه‌های زمانی و مالی آنها شده است.
صادق عباسی، مدیر این مجموعه به خبرنگار کارون می‌گوید: در روزهای اخیر با حجم قابل توجهی از تقاضای مرخصی روبه‌رو شدیم و خوشبختانه توانستیم تا حد زیادی امور را پیش ببریم. وی همچنین در رابطه با شرایط مرخصی خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی گفت: پس از اطلاع‌رسانی در این زمینه با تماس‌های بسیاری از شهروندان در این زمینه مواجه شدیم و قطعا در روزهای آینده نسبت به انجام اعطای پلاک گذر موقت به این خودروها اقدام می‌کنیم. وی همچنین داشتن برگ عدم خلافی، یک فقره چک جهت بیمه تضمین، کپی پروانه‌تردد، سند، کارت خودرو، بیمه شخص ثالث، کپی از وکالت و. . . را از مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک گذر موقت دانست.
* پلاک اروند روی غلتک افتاده
با گذشت چند سال از قانونی شدن حق استفاده مردم خوزستان از خودروهای پلاک اروند می‌توان گفت که کار پلاک اروندی‌ها روی غلتک افتاده و روز به‌روز شاهد کاهش مشکلات ابتدایی دارندگان این خودرو‌ها می‌باشیم. اما خوزستان با توجه به وسعت آن و نیازهای بیشمارش همچنان می‌تواند از ظرفیت منطقه آزاد اروند نهایت استفاده را در تجهیز ناوگان حمل و نقل درون شهری را ببرد و فضای زندگی را برای شهروندانش بهبود ببخشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.