فروش نقد و اقساط لیفان 820 آغاز شد + جدول – شهریور 96

فروش لیفان ۸۲۰ با سه روش نقدی، پیش فروش و اقساطی کلید خورد.

قیمت قطعی لیفان ۸۲۰ از سوی کرمان موتوری‌ها ۹۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است و خریداران در صورت تمایل به خرید نقدی این خودروی سدان زیبا، تنها کافی است کل این مبلغ را به حساب کرمان موتور واریز کرده و ۳۰ روز تحمل بفرمایند تا خودروی خود را دریافت و از سفر با آن لذت ببرند.

پیش فروش:

در مدل دوم، کرمان موتوری ها پیش فروش لیفان ۸۲۰ را با پیش پرداخت اولیه ۴۰ میلیون تومان آغاز کرده اند که مشتریان می توانند بعد از اولین پرداخت ثبت نام خود را نهایی و مابقی هزینه خرید این خودرو را همزمان با صدور دعوتنامه واریز نمایند.

سود مشارکت ۲۱ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد در این خرید تعریف شده است و شما در آبان ماه سال جاری می توانید خودروی خود را دریافت کنید.

فروش اقساطی:

برای اینکه بتوانید لیفان ۸۲۰ را به صورت اقساطی خرید نمایید باید ابتدا از بین ۳ پیشنهاد ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۴۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان یکی را انتخاب و به حساب کرمان موتوری ها واریز نمایید و مابقی هزینه خرید خودرو از شما در اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه دریافت می شود. زمان تحویل خودرو به شما یک ماه پس از ثبت نام خواهد بود و برای خریداران قسطی لیفان ۸۲۰، سند تا انتهای اقساط نزد کرمان موتور به امانت خواهد ماند.

جدول شرایط فروش:

8ll77aa79fl8waiv9r0b - فروش نقد و اقساط لیفان 820 آغاز شد + جدول - شهریور 96

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.