گره ثبت سفارش خودرو به‌زودی باز می‌شود؟

به دنبال اعتراض‌های گسترده واردکنندگان خودرو نسبت به بسته شدن ثبت سفارش خودرو های وارداتی بر اساس شنیده‌ها قرار است امروز پنجشنبه، جلسه‌ای میان واردکنندگان و معاون وزیر صنعت برای بررسی و رفع این موضوع برگزار شود.

در طی دو ماه گذشته با بسته شدن مسیر ثبت سفارش واردات خودرو بازار خودروهای وارداتی دچار شوک عظیمی شده است اما شنیده‌ها حاکی است دیدار واردکنندگان و خسرو تاج برای بررسی این موضوع، امروز، پنجشنبه برگزار خواهد شد.

در این نشست قرار است با حضور خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدگاه‌های فعالان این حوزه درباره تصمیمات دولت در حوزه واردات خودرو مطرح شود.

همچنین اخیرا نشستی در انجمن واردکنندگان خودرو با حضور واردکنندگان رسمی و غیررسمی هماهنگ شده تا آخرین مسایل و دیدگاه‌های فعالان بازار واردات خودرو موردبحث و بررسی قرار گیرد . شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است زمزمه‌های برقراری مجدد واردات خودرو برای غیر نمایندگی‌های رسمی نیز به گوش می‌رسد و با توجه به اشراف کامل وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت به حوزه بازرگانی این شنیده‌ها چندان دور از ذهن هم نیست.

بر این اساس و با توجه به گزارش خسروتاج به وزیر جدید به نظر می‌رسد با ادامه روند فعلی به‌زودی شاهد بازشدن گره ثبت سفارش خودرو های وارداتی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.