براون در این کنفرانس گفت:
ما علاقهمند هستیم ببینیم که قوانین و مقررات ساخت پیشرانه جدید مسابقات فرمول یک در سال ۲۰۲۱ چطور است؛ ما در نظر داریم خودمان پیشرانه جدیدی بسازیم و منتظریم ببینیم که دیگران نیز تحت پوشش قوانین جدید قرار میگیرند. بنابراین اکنون ما باید روی سه سال آینده تمرکز کنیم و البته باید توجه بیشتری به قواعد جدید مسابقات فرمول یک داشته باشیم. من فکر میکنم چشمانداز مسابقات فرمول یک از سال ۲۰۲۱ به بعد در حال تغییر به سمت شیوهی بسیار مثبتی است؛ با افزایش هزینهها، اصلاح توزیع درآمد و قوانین جدید پیشرانههای مورد استفاده. بنابراین تا زمانی که با قوانین جدید و تغییریافته فرمول یک در سال ۲۰۲۱ روبرو شویم، هنوز کمی سخت است که در مورد آن تصمیمگیری کنیم.
مکلارن باید پیش از آنکه تصمیم به ساخت پیشرانه بگیرد، از قوانین جدید مسابقات فرمول یک باخبر شود.
براون توضیح داد:
برای اینکه پیشرانهی خودمان را بسازیم، به زمان کافی و سرمایهگذاری خوبی نیاز داریم و این چیزی است که قبلا نیز انجام دادهایم؛ ما در نظر داریم این کار را انجام دهیم. ما فقط نیاز به درک پلتفرم، قوانین و مقررات فرمول یک در سال ۲۰۲۱ داریم. ما قطعا نمیتوانیم صدها میلیون دلار صرف طراحی و توسعه پیشرانهها کنیم، بلکه مسئولان فرمول یک باید قوانین طراحی خودروهای فرمول یک را تغییر دهند تا از لحاظ اقتصادی برای ما مناسب باشد.
با این حال، براون فکر میکند که در نهایت بهترین راه برای حرکت به سمت برگزاری جذاب مسابقات فرمول یک، جذب تأمینکننده مستقل است که میتواند تولید یک پیشرانهی رقابتی را تضمین کند.
براون گفت:
ما بسیار علاقهمند به ساخت یک پیشرانهی مستقل و رقابتی هستیم؛ نه فقط پیشرانهای که سودآور و پولساز باشد. تولیدکنندگان کنونی پیشرانههای فرمول یک همگی عالی هستند و من به طور کامل آنها را در آغوش میگیرم. اما باید بدانیم که در ورزش اتومبیلرانی و مسابقات فرمول یک، تولید پیشرانهی رقابتی راز موفقیت است. آخرین بار شرکت کاسورث به دلیل رقابتی نبودن مجبور به کنارهگیری از مسابقات فرمول یک شد. بنابراین هزینههای جاری و قوانین کنونی کافی نیست و نیاز به قوانین بهتری است؛ البته اگر شرکتی بخواهد واقعا موفق شود، باید خود را با قوانین فرمول یک تطبیق بدهد.
کاسورث شرکت سازندهی پیشرانه خودرو در نورثهامپتون انگلستان است که در سالهای نهچندان دور، پیشرانهی خودروهای فرمول یک را تأمین میکرد. پیشرانههای تولیدی کاسورث توانستند ۱۷۶ مسابقه را در فرمول یک پیروز شوند، درحالیکه آخرین حضور این شرکت مربوط به سال ۲۰۱۳ و با تیم ماروسیا بود. اخیرا شنیده شده است که کاسورث میخواهد بار دیگر به فرمول یک بازگردد و گفتگو با مقامات مسابقات را هم شروع کرده است.