کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا

کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا است که قرار است در دسته محبوب این روز های بازار یعنی کراس اوور ها جای گیرد.کیا استونیک یک شاسی بلند با سایز متوسط است  و از طراحی بروز و مدرن بر خوردار است.

بدنه کیا استونیک دارای خطوطی خشن و تیز است که به صورت افقی در دور تا دور خودرو دیده می شود.البته به جز این مورد در سرتاسر خودرو هر جا که امکانش بوده به بدنه خودرو حجم داده شده است.طراحی این خودرو در کشور آلمان  و در شهر فرانکفورت انجام شده است.

Kia Stonic 2018 800 08 - کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا

کیا استونیک یک کراسور فوق العاده جمع و جور، با الهام از طراحی خودرو های شاسی بلند است . که ظاهری ورزشی و مدرن را در کنار هم به خریدار ارائه می کند. جلو پنجره آن جدید و  سه بعدی با جنس کروم است .

Kia Stonic 2018 800 39 - کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا

بینی پوزه ببری نشان از طراحی کیا وار این خودرو است.این خودرو که در سایت کیا هنوز به شکل کامل معرفی نشده است قرار است با کلی از امکانات ایمنی و رفاهی وارد بازار شود که زمان زیادی نیز به ورود آن نمانده است.چرا که حالا که من ابوالفضل نوری این مطلب را می نویسم پاییز است و چیزی تا کریسمس ۲۰۱۸ نمانده است.

Kia Stonic 2018 800 43 - کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا

مشتریان می توانند  ۹ رنگ  بدنه  و  ۵ رنگ سقف انتخاب کنند تا در مجموع ۲۰ ترکیب رنگ را در اختیار داشته باشند. رنگ های آئورا، مشکی ،  سبز الکتریک،  قرمز ، سفید یا زرد تاکسی برای این خودرو موجود است. خریداران همچنین می توانند از طرح های رینگ آلیاژی با ابعاد ۱۵ یا ۱۷ اینچی بسته به تایپ خودرو استفاده کنند.

Kia Stonic 2018 800 63 - کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا

فناوری های استفاده شده در کیا استونیک همانگونه که گفته شد قابل قبول است، سیستم کنترل از راه دور (ESC) و سیستم مدیریت رانندگی خودرو (VSM) به عنوان ویژگی های استاندارد در این خودرو هستند و البته طیف وسیعی از فن آوری های پشتیبانی الکترونیکی دگیر در آن باعث می شود که کیا استونیک در همه جاده ها، در هر شرایطی به راننده حس لذت بخش  و اعتماد به نفس بیشتری  بدهد.

Kia Stonic 2018 800 01 - کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا

کیا استونیک دارای مشخصات فنی و موتوری متنوع است. موتور ۱.۰ لیتری T-GDI از نوع تزریق مستقیم بنزینی با توربوشارژ یکی از این موتور ها است که دارای سه سیلندر می باشد.این موتور کم مصرف با توربو  باعث  شتاب سریع و راندمان بالا  می شود.خروجی های این موتور ۱۰۰ اسب بخار و ۱۷۲ نیوتن بر متر خواهد بود.

موتور دوم از نوع تزریق چند نقطه بنزینی با  تنفس طبیعی آسپیراسیون است که دارای حجم  ۱.۲۵ لیتر است و خروجی های ۸۴ اسب بخار و ۱۲۲ نیوتن بر متر  است.

موتور سوم این خودرو  ۱.۴ لیتری با توان تولید ۱۰۰ اسب بخار و ۱۳۳ نیوتن بر متر خروجی است.گیربکس احتمالی این خودرو از نوع ۷ سرعته اتومات دوکلاچه است.

Kia Stonic 2018 800 6c - کیا استونیک (Kia Stonic) محصول جدید شرکت کیا

کابین خودرو همانند بیرون آن می تواند به صورت دو رنگ انتخاب شود و از فرمان سه پره و دستگیره های درب کرومی استفاده می کند.کیا استونیک در بخش داخل خودرو دارای فناوری های متعدد نظیر صفحه نمایش ۷ اینچی  لمسی، Apple CarPlay ، Android Auto ،رادیو دیجیتال DAB ،پورت های USB،جی پس اس ،سیستم تام تام ،صندلی های جلو و فرمان گرم کن دار ، سیستم صوتی با شش بلندگو، کنترل کروز اتوماتیک، آینه عقب الکتریکی کرومیک، کی لس با استارت دکمه ای ،دوربین عقب، تهویه مطبوع کاملا اتوماتیک و غیره است که در روز های آینده در بخش معرفی خودرو های یا شما می توانید مشخصات کامل آن را داشته باشید.

 

کیا استونیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.