منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید

با اینکه این خبر از سوی سازمان توسعه تجارت به صورت رسمی اعلام نشده اما روال همیشگی به این ترتیب بوده که در هر دور از بسته شدن و بازگشایی سایت ثبت سفارش خودرو، مدل‌های قدیمی حذف شده و جای خود را به محصولات تازه می دهند. گویا هر خودرویی که سه سال از زمان تولید و ورودش به ایران گذشته باشد، به دلیل آنچه برخی فعالان بازار« پاس نکردن استانداردهای لازم» عنوان می‌کنند از لیست حذف خواهند شد که مثال بارز آن را می‌توان در ممنوعیت واردات تویوتا کورولا دید. اگر این امر باز هم بر طبق روال قبلی محقق گردد، احتمالا دامان محصولات کیا، هیوندای و تویوتا را خواهد گرفت

 بازار خودروی ایران گرچه روزگاری آرام را می‌گذارند اما وقوع برخی اتفاقات می‌تواند شرایط فعلی را به هم بزند. هفته آینده در حالی قرار است سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی فعالیت خود را از سر گیرد که گفته می‌شود شماری از مهم‌ترین خودروهای بازار از لیست حذف شده و تعدادی مدل جدید وارد لیست می‌شوند. گفته می‌شود چند برند جدید از جمله برندهای شرقی قرار است مجوز ورود به ایران را گرفته و در عین حال، مهمترین اتفاق ورود رسمی فولکس واگن به ایران است.

با اینکه این خبر از سوی سازمان توسعه تجارت به صورت رسمی اعلام نشده اما روال همیشگی به این ترتیب بوده که در هر دور از بسته شدن و بازگشایی سایت ثبت سفارش خودرو، مدل‌های قدیمی حذف شده و جای خود را به محصولات تازه می دهند. گویا هر خودرویی که سه سال از زمان تولید و ورودش به ایران گذشته باشد، به دلیل آنچه برخی فعالان بازار« پاس نکردن استانداردهای لازم» عنوان می‌کنند از لیست حذف خواهند شد که مثال بارز آن را می‌توان در ممنوعیت واردات تویوتا کورولا دید. اگر این امر باز هم بر طبق روال قبلی محقق گردد، احتمالا دامان محصولات کیا، هیوندای و تویوتا را خواهد گرفت چرا که عمده محصولات این شرکت‌ها در ایران از . در عین حال بازار منتظر ۱۰خودروی جدید است که گفته می‌شود پتانسیل خوبی برای فروش در بازار ایران دارند. این ۱۰ مدل همگی از ساخته‌های برجسته و جهانی خودروسازان به‌نام بوده و از اقسام سدان، هاچ‌بک، کراس‌اوور و مینی‌ون هستند.

هوندا سیویک

22024 - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید

سدان شهری کوچک و اسپورت ژاپنی در صورت ورود به بازار ایران می‌تواند یکی از گزینه‌های جدیدی باشد که به جای تویوتا کورولا، به انتخاب اول خریداران این رنج خودرویی تبدیل شده و فروش بالایی را تجربه کند. با توجه به سابقه خوب سیویک در ذهن خریداران ایرانی، تغییر ذائقه بازار از تویوتا به هوندا چندان دور از ذهن نیست.


پژو ۳۰۸

tww7okjkcqhk8a1glukp - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید

هاچ‌بک شهری متوسط و محبوب شرکت فرانسوی قرار است با قیمتی حدودا ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیونی، رقیب مستقیم خودروهایی نظیر فولکس واگن گلف، تویوتا آئوریس و سئات لئون خواهد بود که همگی قرار است تا پایان سال وارد بازار ایران شوند. خلا حضور هاچ‌بک‌های اسپورت و بزرگ وقتی پررنگ می‌شود که ببینیم کشش بازار برای آلفا رومئو جولیتا چه اندازه گسترده است و حتی مدل‌های ۲۰۱۴ این شرکت را می‌توان به عنوان مدل ۲۰۱۷ فروخت!


هیوندای کونا

dnh1og5f24ca4odcbe - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید

این کراس‌اوور کره‌ای قطعا با ورود به ایران می‌تواند برگ برنده جدید هیوندای برای قبضه دوباره بازار خودروهای وارداتی بوده و با قیمت کمتر در مقایسه با تویوتا سی‌اچ-آر، خواهد توانست بخش بزرگی از افراد خاص‌پسند و مشتاق به خرید کراس‌اوور را به سمت خود جذب کند. قیمت احتمالی کونا قطعا کمتر از ۱۷۵ میلیون تومان نخواهد بود.


اوپل اینسیگنیا

9217jmz1sljsxczvenf - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید
سدان نیمه لوکس و بزرگ شرکت اوپل در صورت ورود مجدد به بازار ایران می‌تواند موفقیت بزرگی را به دست آورد به شرطی که تویوتا کمری یا نیسان ماکسیما به بازار ایران برنگردند. این خودرو که با طراحی و پلت‌فورمی یکسان با بیوک رگال ساخته و پرداخته شده، با قیمتی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیونی قرار است به خریداران ایرانی عرضه شود.


سئات لئون

29460 - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید
هاچ‌بک اسپورتی و جسور شرکت سئات قرار است از اسپانیا به ایران بیاید و خلا محصولاتی نظیر آی۳۰ هیوندای یا فولکس‌واگن گلف را در ایران پر کند. گرچه دور قبلی فروش این خودرو در کشور با یک ناکامی بزرگ همراه بود و لئون نتوانست علیرغم قیمت مناسب ۱۵۵ میلیونی، به خوبی جای خود را در بازار ایران پیدا کند.


فولکس‌واگن پاسات

35902 - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید
سدان متوسط و محبوب شرکت فولکس‌واگن در گونه آمریکایی خود قرار است به زودی با قیمتی ۲۰۰ تا ۲۴۰ میلیونی به خریداران ایرانی تحویل شود تا در یک نبرد تمام عیار با انبوهی از محصولات ژاپنی، فرانسوی و کره‌ای ربه رقابت بپردازد. هندلینگ و سواری بهتر این خودرو احتمالا برگ برنده پاسات در برابر خودروی موفقی نظیر رنو تالیسمان خواهد بود.


رنو اسپیس

xqs8fybwhiu8uub4f99 - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید
مینی‌ون شهری و مجلل شرکت رنو که هم‌رده کیا کارنس بوده و تقریبا رقیبی در ایران ندارد، به عنوان یک خودروی خانوادگی ۷ نفره گزینه جدید است که با قیمتی ۲۰۰ میلیونی احتمال دارد فروش موفقی را در بازار ایران سپری کند. ظاهر زیبا، امکانات خوب و در عین حال گنجایش بالای اسپیس بهترین دلایل برای پیش‌بینی فروش موفق این خودرو در ایران است.


هوندا اچ‌آ‌ر-وی

oxqphy5yn8klguidpey9 - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید
پرفروش‌ترین کراس‌اوور جهان با نرخ فروش ۳۶۵ هزار دستگاه در شش ماهه اول ۲۰۱۷، اگر در ایران به مشکلات و مصائب برادر بزرگترش سی-آروی دچار نشود، به لطف قیمت مناسب و ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیونی خود می‌تواند فروشی چشمگیر را در بازار تجربه کند. این کراس‌اوور کامپکت شهری که ظاهری خشن و اسپورت دارد، رقیب مستقیم پژو ۲۰۰۸ و هیوندای کونا است.


تویوتا کمری

1xymou67hyetkmzsmyno - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید
سدان انقلابی و متوسط شرکت ژاپنی تویوتا یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که می‌تواند شرایط متفاوتی در بازار ایجاد کند و به شکلی گسترده همچون سه نسل قبلی خود، در ایران محبوب شود. قیمت مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند از موفقیت کمری ممانعت کند اما اگر همچنان بهایی کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان داشته باشد، احتمال موفقیتش به شدت بالاست.


دی‌اس۷

5sj28py37gc2sx2c8cmy - منتظر ورود این 10 خودروی جدید به بازار ایران باشید

کراس‌اوور لوکس شرکت فرانسوی دی‌اس به طور قطع می‌تواند با اخلال در بازار لکسوس ان‌ایکس، بخشی از سهم بازار این برند محبوب را به خود اختصاص دهد. ۷ کراس‌بک که محصولی است مدرن و تکنولوژیک، به لطف امکانات بالا و قیمت ۳۰۰ میلیونی، شانس خوبی در بخش خودروهای لوکس بازار ایران خواهد داشت به شرط اینکه از موتوری نیرومندتر از نمونه توربوی ۱۶۰۰سی‌سی فعلی دی‌اس استفاده کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.