معرفی موتورسیکلت بی‌ ام‌ و HP4 مدل ۲۰۱۸

این شاهکار هنری ۲۱۵ اسب‌ بخاری، اختصاصی‌ و منحصربه‌فردترین ویژگی‌های به‌کاررفته برای یک موتورسیکلت بی‌ام‌و را ارائه می‌دهد. بی‌ام‌و HP4 جدید به‌صورت دست‌ساز، مختص پیست و در تعداد محدود برای ۷۵۰ موتورسوار حرفه‌ای و همینطور شیفتگان این رشته عرضه می‌شود. برای تأکید بر خاص بودن این اثر، بی‌ام‌و موتوراد هر نسخه‌ی آن را با نشان کربنی شماره‌گذاری شده‌ به شکل متوالی (۰۰۱/۷۵۰ تا ۷۵۰/۷۵۰) عرضه می‌کند. این نشان روی محل اتصال دوشاخه‌ها نصب می‌شود.

6d59aff8 99f1 4701 b79a f4892c86c899 - معرفی موتورسیکلت بی‌ ام‌ و HP4 مدل ۲۰۱۸

HP4 Race، اولین موتورسیکلت دنیا است که با قاب و چرخ‌های تمام‌کربنی عرضه می‌شود. این اثر هنری در قسمت نمایش محصولات بی‌ام‌و به همراه مشاور بخش موتوراسپرت برند بی‌ام‌و موتوراد و راننده‌ی آزمایشی این برند، نِیت کِرن، به معرض دید عموم درآمد. شرکت‌کنندگان فستیوال برای یافتن موقعیت این موتورسیکلت دچار مشکل نبودند؛ چرا که HP4 Race آخر هفته و در فواصل معین استارت خورد و غرش پیشرانه اصیل آن بسیار متمایز و قابل تشخیص بود.

04a4fbd6 ebcb 4508 bb66 77eef9868139 - معرفی موتورسیکلت بی‌ ام‌ و HP4 مدل ۲۰۱۸

از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ مهر، بی‌ام‌و موتوراد ایالات‌ متحده برنامه‌های متعددی برای سیزدهمین فستیوال باربر وینتج تنظیم کرد. این برند از مدل‌های مختلف شامل بی‌ام‌و G 310 R، مدل K 1600 B بگر و اسکوتر برقی تکامل‌یافته C، سواری نمایشی ارائه داد. در محوطه فروش، بی‌ام‌و مدل‌های مختلف خانواده‌ی موتورسیکلت‌های تاریخی و موروثی خود شامل RnineT، مدل Rnine T اسکرمبلر، Rnine پیور، Rnine ریسر و Rnine Urban G/S را رونمایی کرد. بی‌ام‌و موتوراد همچنین شانس تجربه سواری موتورسیکلت RnineT ریسر را به شرکت‌کنندگان، با هدست حقیقت مجازی Eye Ride در خط سریع، داد.

در روز شنبه، ۱۵ مهر تماشاگران شاهد هنرنمایی نیت کرن با موتورسیکلت RnineT در چالش نوپایی موسوم به AHRMA Formula Pro بودند. سیزدهمین فستیوال سالانه باربر وینتج یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های وینتج در ایالات متحده بوده است. در این جشنواره، انجمن مسابقات تاریخی موتورسیکلت آمریکایی (AHRMA) برنامه‌هایی از قبیل مسابقه در پیست، نمایش موتورسیکلت، نمایش بدل‌کاری و … را در دستور کار قرار داد. در محوطه هواداران نمایش بدل‌کاری دیوار مرگ، گردهمایی باشگاهی، ارائه غذا و برنامه‌های سرگرم‌کننده انجام شد. با توجه به گسترش فعالیت‌ و برنامه‌های این فستیوال، موزه موتوراسپرت باربر وینتج ساعات بیشتری پذیرای علاقه‌مندان بود و در این مدت نمایش‌های ویژه و سمینارهای فنی اجرا شد.

 

منبع BMWBLOG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.