قیمت محصولات شرکت سایپا به روز شد

طبق جدیدترین بخشنامه سایپا به نمایندگی‌های فروش این گروه خودروساز، قیمت ۷ محصول سایپا از امروز شنبه ۲۹ مهرماه ۹۶ افزایش یافت که این رشد قیمت در مورد سراتو معادل ۵ میلیون تومان و در مورد چانگان معادل ۳ میلیون تومان بوده است.

بر اساس بخشنامه ابلاغی سایپا به نمایندگی‌های فروش این گروه خودروسازی، قیمت سراتو دنده اتوماتیک ۲۰۰۰ آپشنال از ۹۹ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان به ۱۰۴ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان رسیده است که رشد ۵ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت سراتو دستی آپشنال از ۸۱ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان به ۸۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان افزایش یافته که نشان دهنده افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت این خودرو است.

در مورد سراتو دنده اتوماتیک ۲۰۰۰ سی‌سی نیز باید به افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کنیم که از ۹۱ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان به ۹۶ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان رسیده است.

گروه سایپا همچنین قیمت چانگان را از ۶۶ میلیون و ۵۷ هزار تومان به ۶۹ میلیون و ۵۷ هزار تومان افزایش داده که رشد قیمت ۳ میلیون تومانی را در مورد این خودرو نشان می‌دهد.

در بخشنامه جدید سایپا، قیمت تیبا ۲ با افزایش یک میلیون تومانی همراه بوده و از ۲۷ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان رسیده است.

در مورد ساینا نیز شاهد افزایش قیمت ۹۰۰ هزار تومانی این خودرو هستیم به طوری که قیمت آن از ۲۸ میلیون و ۵ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت یافته است.

گروه سایپا، قیمت آریو دستی ۱۶۰۰ سی‌سی را نیز یک میلیون تومان افزایش داده و قیمت جدید این خودرو ۴۹ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت آریو دنده اتوماتیک ۱۶۰۰ سی‌سی هم با افزایش یک میلیون تومانی به ۵۷ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسیده است.

6texuf7duremse425s - قیمت محصولات شرکت سایپا به روز شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.