سرمایه‌گذاری سنگین میتسوبیشی با هدف تنوع در محصولات

مقامات میتسوبیشی، از برنامه‌ی این شرکت جهت افزایش فروش حداقل ۳۰ درصد تولید، برابر با ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه در سال خبر دادند. برای دست‌یابی به این هدف بزرگ، این شرکت ژاپنی در قالب برنامه‌ی «به طرف رشد» بیش از ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

3fc2d145 a6eb 4732 bfc6 b40f15c858aa - سرمایه‌گذاری سنگین میتسوبیشی با هدف تنوع در محصولات

بر اساس این برنامه، رشد ۳۰ درصدی درآمد برابر با ۲.۵ هزار میلیارد ین در نتیجه‌ی افزایش سرمایه‎ی سالانه ۱۳۷ میلیارد ین تا سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی شده است؛ افزایش آمار فروش کلی محصولات نیز سالانه ۵.۵ درصد خواهد بود.بخش اساسی افزایش فروش و درآمد میتسوبیشی بر عهده‌ی ۱۱ مدل جدید از شاسی‌بلندها و وانت پیکاپ‌ها، پیش‌بینی شده است. افزایش فروش محصولات میتسوبیشی به‌صورت ترکیبی در بازارهای منطقه‌ی آسیای جنوب شرقی، اقیانوسیه، ایالات متحده آمریکا، چین و ژاپن در نظر گرفته شده است.

اوسامو ماسوکو، مدیر اجرایی میتسوبیشی موتورز، گفت:

 «به طرف رشد»، برنامه‌ی راهبردی جدید میتسوبیشی موتورز است. ما «اعتماد» به محصولات میتسوبیشی را به‌عنوان اولویت اول در این شرکت قرار می‌دهیم، مدل‌های جدیدی عرضه می‌کنیم و دوباره از لحاظ مالی رشد صعودی خواهیم داشت. این موارد مبنای رشد ثابت آینده‌ی میتسوبیشی خواهد بود که منجر به افزایش سرمایه‌ و بودجه‌ی تحقیق و توسعه محصولات می‌شود.

f94f9e85 80a6 4893 bb71 b5bc4b5fd86b - سرمایه‌گذاری سنگین میتسوبیشی با هدف تنوع در محصولات

علاوه بر افزایش تولید و گسترش بازار عرضه، مقامات میتسوبیشی به دنبال کاهش هزینه‌ها تا ۱.۳ درصد در سال هستند؛ این هدف با وجود گسترش همکاری و توسعه اتحاد رنو و نیسان امکان‌پذیر است. مدیران این شرکت ژاپنی انتظار دارند که حاصل این همکاری بیش از ۸۸۶ میلیون دلار باشد.

ماسوکو می‌گوید:

این برنامه‌ی جاه‌طلبانه با هدف افزایش فروش در کلاس‌ خودروهای در حال رشد، به‌خصوص خودروهای با سیستم تمام چرخ محرک و گسترش بازار فروش در بخش‌های رو به رشد، به‌ویژه منطقه‌ی آسیای جنوب شرقی طراحی شده است. همچنین بر اساس این برنامه‌ی راهبردی و بندهای مربوط به مقررات ساختاری و کارایی جدید، هزینه‌های شرکت بهتر مدیریت خواهد شد.

منبع MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.