پژو 2008 همچنان در مسیر کاهش قیمت قرار دارد

برخلاف قیمت‌های درج شده در سایت‌های خرید و فروش خودرو و نیازمندی‌ روزنامه‌ها، پژو ۲۰۰۸ با مبلغ بسیار پایین‌تری در بازار به فروش می‌رسد.

۱۲۵، ۱۳۵ و ۱۴۵ میلیون تومان قیمت‌های بسیار عجیبی است که درج آن در سایت‌های خرید و فروش خودرو شما را شوکه خواهد کرد و اگر بصورت حضوری در نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر تهران حضور پیدا کنید و جویای قیمت پژو ۲۰۰۸ شوید بر تعجب شما بیشتر افزوده خواهد شد.

در یک گزارش میدانی از ۵ نمایشگاه خودرو این قیمت‌ها بدست آمد: ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۶ میلیون تومان با پلاک و آماده تحویل که تفاوت قیمت به دلیل تنوع رنگ این خودرو بود. رنگ های سفید قیمت کمتری داشتند و بقول نمایشگاه‌داران، رنگ های خاص (قرمز و مشکی) قیمت بیشتری دارند. حال این سوال پیش می‌آید که چرا بین قیمت‌های واقعی در بازار و قیمت‌های درج شده در سایت‌های اینترنتی این قدر اختلاف وجود دارد؟

دلالان بصورت تقلبی و اکثرا با استفاده از شماره موبایلهای مختلف در سایت‌ها شروع به ثبت آگهی پژو ۲۰۰۸ با قیمت‌های بسیار بالا میکنند و ذهن خریداران واقعی این خودرو را به قیمت‌های نجومی عادت داده تا زمانی که متقاضی به بازار رجوع کرده و قصد خرید این خودرو را دارد با مواجهه شدن با قیمت‌های بسیار پایین‌تر (۱۱۰ تا ۱۱۶ میلیون) ، بی‌درنگ این خودرو را خریداری کرده و در نظر خریدار، این خودرو زیرقیمت خریداری شده است ولی این قیمت همان ایده‌آل فروشندگان پژو ۲۰۰۸ است. توجه داشته باشید که این خودرو اگر به پایین ترین قیمت فعلی در بازار هم به فروش برسد، حدود ۱۳ میلیون تومان سود نصیب فروشنده کرده است که رقم بسیار بالایی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.