عوارض روزانه خودروهای پلاک اروند شایعه یا واقعیت

داستان کش دار خریداران خودرو به نظر میرسد همچنان ادامه دارد و اینکه اصلا هیچ گونه اهمیتی برای کسانی که پول و سرمایه خود را در این زمینه وارد کردن وجود ندارد.سیاست جدید برای کمرنگ کردن قدرت حضور خودرو های منطقه آزاد در برابر تولیدات بی کیفیت داخلی است یا روشی جدید برای دریافت هزینه ای بیشتر که باید دید این یک کار قانونی است یا بدون برنامه انجام شده است.اصلا چقدر واقعیت دارد.

کسانی که با این تصمیم های سریع و با عجله از نظر مالی آسیب خواهند دید بی شک کم نیستند.کسانی که خودروی اروندی با هر قیمتی خریده اند تا شرکت های متعدد واردات خودرو که این روز ها کم نیستند و شاید کل سرمایه خود را در این راستا قرار داده اند.

در روزهای اخیر اخباری به دست ما رسیده که خبر از اعمال عوارض روزانه برای همشهریان عزیزی که خارج از منطقه ازاد و در سایر شهرهای خوزستان ساکن و تردد دارند  می دهد.هزینه های سر سام اور قطعات ، مرخصی خودرو ، کمبود قطعات و عدم نظارات ارگان های ویژه بر قیمت و‌کیفیت خودروها از دیگر مشکلاتی است که شاید کسی به آن اهمیت نداده است.

اما نکته جالب این است که همین چند مورد گفته شده در بالا کافی است تا شما را از داشتن یک خودروی اروندی با کیفت استاندارد در این وضعیت آب و هوایی منصرف کند.

دقیقا مشخص است که با اعمال این قانون در صورت حقیقت داشتن قشر متوسط و ضعیف جامعه در نظر گرفته نشده است.برای یک کارگر و یا کارمند با در آمد های نه چندان بالا پرداخت سالیانه عوارض تحت عنوان عوارض روزانه یا  جریمه تردد بی شک دیگر قابل درک نبوده و باید کم کم از خرید خودرو های اروندی پا پس بکشند و خودروی اروندی بشود یک برند لوکس برای قشر بالای خوزستان،چیزی که در شروع راه خودرو های اروندی ملاک نبوده و بسیاری از مردم توانستند از انحصار خودرو های داخلی که برای این شرایط آب و هوایی مناسب نیستند خارج شوند.

 

باید دید تا در روز های آینده مسئولین چه واکنشی نسبت به این اخبار نشان خواهند داد.در صورتی که شما کاربران عزیز خوزستانی تصویر و رسانه ای در این ضمینه دارید می توانید آن را برای ما از طریق تلگرام و آیدی شماره یک  و شماره دو برای ما ارسال کنید.

 

نمونه تصاویر ارسالی کاربران

 

 

عوارض روزانه

 

1 نظر
  1. نویسنده می گوید

    سلام ادمین محترم .پیشنهاد میکنم با توجه به تخصص وطرفداران زیادی که در صفحه اینستاگرام دارید یک گروه جهت ثبت نام دارندگان خودروی اروندی ایجاد نمایید تا انجا نسبت به مشورت ومشارکت وایجاد اجماع جهت جلوگیری از تظلم ها واقدامات غیرقانونی منطقه ازاد مثلا همین وضع جریمه روزانه انجام گردد .سپاسگزارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.