معرفی خودروی تویوتا C-HR

بر اساس مطالعات جدید انجام‌شده، در بریتانیا از هر پنج راننده، دو نفر آن‌ها به صندوق عقب خودرو اهمیت نمی‌دهند و معمولا صندوق عقب خودروی آن‌ها نامرتب است. در این پژوهش که با شرکت و نظرسنجی از دو هزار نفر انجام شد، ۲۷ درصد افراد گزارش دادند به قدری صندوق عقب خودروی آن‌ها نامرتب است که دوستان و اعضای خانواده در این مورد به آن‌ها تذکر می‌دهند. ۱۲.۵ درصد افراد این پژوهش، اصلا صندوق عقب خودرو را مرتب نمی‌کنند.

1c03e6e1 c6fb 4102 a129 13f034ab38f1 - معرفی خودروی تویوتا C-HR

بر اساس مطالعات مؤسسه‌ی بیمه و مشاوره‌ی RAC بریتانیا، وزن اضافه‌ی صندوق عقب بر مصرف سوخت تأثیر می‌گذارد؛ در واقع به ازای هر ۵۰ کیلوگرم، دو درصد مصرف سوخت افزایش می‌یابد. کارشناسان مؤسسه‌های تحقیقاتی Velcro و ۳GEM بریتانیا دریافتند که راننده‌های شهر ساندرلند واقع در شمال شرقی انگلستان، با ۶۷ درصد نامرتب بودن صندوق عقب، بی‌ملاحظه‌ترین رانندگان بریتانیا در مورد وضعیت صندوق عقب خودروی خود هستند. اهالی شهر تیساید با آمار ۵۵ درصدی نامرتب بودن صندوق عقب خودرو، در جایگاه بعدی قرار می‌گیرند.

a63bc478 48fd 465f beb0 38d6e30f62fc - معرفی خودروی تویوتا C-HR

در مقابل رانندگان شهر وارینگتون با آمار ۱۶ درصدی، باملاحظه‌ترین رانندگان بریتانیا در مورد وضعیت صندوق عقب خودروی خود هستند.

کریسی هالتون، یکی از اعضای تیم وب‌سایت سبک زندگی OrganiseMyHouse.com، می‌گوید:

این آمار جالب است اما چندان تعجب‌برانگیز نیست. صندوق عقب خودرو یکی از محل‌هایی است که احتمال فراموش کردن اشیاء مختلف در آن بسیار زیاد است؛ در واقع مصداق بارز ضرب‌المثل «از دل برود هر آن که از دیده برفت» محسوب می‌شود.

f1b082aa ed21 4136 a452 0ede3828bac4 - معرفی خودروی تویوتا C-HR

وی با اشاره به تفاوت‌های فردی و استفاده‌ی مناسب از فضای صندوق عقب می‌گوید:

در صورت استفاده‌ی درست، صندوق عقب یکی از مفیدترین بخش‌های خودرو در رانندگی و زندگی روزمره است. ولی اگر به‌صورت نادرست استفاده شود؛ به محلی برای نگه‌داری خرت و پرت‌ها یا لاستیک یدکی تبدیل خواهد شد. یا حتی بدتر از این، تبدیل به سطل زباله می‌شود! علاوه بر اینکه این اتفاق اصلا خوشایند نیست؛ با سنگین‌تر کردن خودرو و مصرف سوخت بیشتر، هزینه‌ی بیشتری هم باید پرداخت کرد.

منبع MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.