شاهکار برادران رینگ در نمایشگاه SEMA 2017

وقتی که تمام بخش‌های یک خودرو ویژه باشد، پیدا کردن فقط یک نقطه‌ی مثبت در آن مشکل است. هرساله در نمایشگاه سما (SEMA)، پروژه‌های تیونینگ گران‌قیمت بر پایه‌ی خودروهای عضلانی معروف آمریکایی مانند کامارو، موستانگ، چارجر، کوروت و چلنجر در غرفه‌های مختلف جلب توجه می‌کنند.

خوشبختانه هنوز هم تیونرهایی وجود دارند که سنت‌شکنی می‌کنند و محصولات آن‌ها بیشتر از آن که فقط یک خودروی بهینه‌شده باشد، یک کار هنری زیبا است. در نمایشگاه سما ۲۰۱۷، بردران رینگ (Ringbrothers) با رونمایی محصول جدید خود، Javelin AMX، که بر پایه مدل Javelin امریکن موتورز در سال ۱۹۷۲ است و حالا به قدرت ۱۰۸۰ اسب بخار ارتقاء داده شده، ثابت کردند که هنوز هم به دنبال سنت‌شکنی هستند.

872c2b0a 738c 41ba 8110 97363ef273b0 - شاهکار برادران رینگ در نمایشگاه SEMA 2017

کافی است به AMX نگاه کنید تا غرق هنرمندی برادران رینگ شوید؛ درک این موضوع مشکل است که این خودرو فقط در طی یک سال ساخته شده است. در نمایشگاه سما سال ۲۰۱۳ بود که دیگر محصول این دو برادر، توجه همه را به خود جلب کرد. محصولات برادران رینگ با مدل اولیه‌ی خودرو بسیار تفاوت دارند. برای جای دادن پیشرانه‌ی جدید هلکت (Hellcat)، چرخ‌های Javelin AMX حدود ۱۶.۵ سانتی‌متر جلو رفته‌اند که البته این مورد با کیت بدنه و گلیگرهای فیبر کربنی پوشانده شده است. علاوه بر گلگیرهای جلو، کاپوت، جلوپنجره و سپرجلو نیز کاملا سفارشی و با استفاده از فیبر کربن بازطراحی شده‌اند؛ ترئینات آلومینیومی سفارشی نیز در بخش‌های مختلف بدنه کار شده است.

AMX از پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل ۶.۲ لیتری هلکت استفاده می‌کند که تمام قدرت ۱۰۸۰ اسب بخار آن، توسط جعبه‌دنده‌ی خودکار برند Bowler به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. جلوبندی سفارشی که پیش از این در کامارو استفاده شده است به همراه فرمان مدرن، میله‌های تعادلی و سیستم تعلیق سفارشی برند RideTech، بخش جلویی AMX را تکمیل می‌کنند.

1b1850a6 2cae 44bc 804e f7842d24b029 - شاهکار برادران رینگ در نمایشگاه SEMA 2017

در بخش عقب، دیفرانسیل شورولت روی سیستم تعلیق چهار اتصالی سفارشی که توسط برادران رینگ طراحی شده، قرار گرفته است. ترمزهای شش پیستونی برند Baer توسط رینگ‌های زیبا و بزرگ ۲۰ اینچی برند HRE پنهان شده‌اند. تایرهای بزرگ ۲۸۵/۳۰ در جلو و ۳۳۵/۳۰ در عقب، ظاهر و عملکرد منحصربه‌فرد AMX را تکمیل کرده‌اند.

تمام محصولات برادران رینگ سفارشی تولید می‌شوند و هر مشتری، AMX مخصوص به خود را دریافت می‌کند.

 

منبع MOTORTREND

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.