معرفی بیوک لاکراس مدل 2018

fadc6e91 e6e5 4c15 acf8 8d49e1cce753 - معرفی  بیوک لاکراس مدل 2018

بیوک برای سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفته است امکانات جدیدی به سدان لوکس لاکراس اضافه کنند تا با نام لاکراس آونیر، به فروش برساند.

بیوک قبلاً سدان لوکس لاکراس را در تیپ‌های مختلفی عرضه می‌کرد؛ اما حالا مدل جدیدی به نام آونیر (Avenir) به تیپ‌های این خودرو اضافه شده است که به‌عنوان فول‌ترین نسخه شناخته خواهد شد. در حقیقت نام آونیر، نشان‌دهنده‌ی فول‌ترین تیپ‌ خودروهای بیوک است؛ چراکه پیش از این، مدل انکلیو (Enclave) را هم معرفی کرده بود.

بیوک لاکراس یک خودروی سدان فول سایز لوکس است. این‌طور که بیوک ادعا می‌کند، از هر ۱۰ خریدار لاکراس، ۹ نفر از آن‌ها به سراغ تیپ‌های فول آپشن آن می‌روند و مدل‌های پایه فروش کمتری دارند. برای مدل جدید اونیر، بیوک ابتدا اقدام به طراحی جلوپنجره‌ی جدید با ظاهری لوکس‌تر کرده است. همچنین از رینگ های ۱۹ اینچی با نام «پرل نیکل» استفاده شده است که از ترکیبات جدید آلیاژی هستند. البته برای کسانی که خواهان رینگ‌های بزرگ‌تر باشند، بیوک رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز عرضه می‌کند.

30a12042 8044 45e0 8be3 07af7e1e18e7 - معرفی  بیوک لاکراس مدل 2018

در داخل کابین شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی به این خودرو هستیم که سطح امکانات کابین را افزایش داده‌اند. این مدل از اوایل سال آینده وارد بازار ایالات متحده خواهد شد و از برخی ویژگی‌های آن، می‌توان مانند سیستم چهارچرخ محرک، پکیج داینامیک درایو و بسیاری امکانات ایمنی دیگری را نام برد. البته جزئیات قیمتی این خودرو هنوز اعلام نشده؛ اما قیمت فول‌ترین بیوک لاکراس در حال حاضر ۴۱ هزار و ۹۹۰ دلار است و به این ترتیب می‌توان حدس زد که مدل اونیر قیمت بالاتری داشته باشد. در انتها می‌توانید ویدیوی معرفی به همراه گالری تصاویر این خودرو را مشاهده کنید.

منبع MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.