رندر تازه از مدل جدید بی‌ ام‌ و سری 7

رندر تازه‌ای از بی‌ام‌و سری ۷، نشان از مسیر و زبان طراحی جدیدی دارد که در اکثر مدل‌های آینده، مثل شاسی‌ بلند X7 پیاده‌سازی خواهد شد.

شرکت  BMW در حال کار روی نمونه فیس‌ لیفت سری ۷ است که درحال حاضر، در اطراف مونیخ و پیست نورنبرگ تست‌های نهایی را می‌گذراند. دیگر جای شگفتی باقی نمی‌ماند؛ چراکه نمونه استتارشده این خودرو توسط خبرنگاران دیده شده است. معمولا در خودروهای فیس‌لیفت از بعضی از ترفندهای طراحی استفاده می‌شود؛ اما این بار قضیه کمی جدی‌تر است. اخیرا خبر تازه‌ای منتشر شده که در آن از سری ۷ در کنار سری ۸، X7 و i8 به‌عنوان پروژه‌های فوق لوکس در آینده شرکت بی‌ام‌و یاد می‌شود که ذهن مردم را بسیار کنجکاو می‌کند.

مطمئنا مدل جدید سری ۷ قرار است کمی بیشتر از یک خودروی فیس‌ لیفت، تغییرات ظاهری داشته باشد؛ یعنی از لحاظ فنی و تکنولوژی‌های به‌کاررفته نیز قطعا شاهد تغییراتی در این مدل خواهیم بود که در نسخه نهایی از آن رونمایی خواهد شد. یک طراح مستقل، تصمیم گرفته است با استفاده از مفهوم ظریف طراحی X7 و iperformance، این خودرو را طراحی کند.

681cb0f1 f02c 4ee1 9f6e 476aab10371e - رندر تازه از مدل جدید بی‌ ام‌ و سری 7

این یک ایده جسورانه است که مستقیما از جلوی X7 گرفته شده و روی سری ۷ قرار داده شده است. در عقب نیز روش مشابهی تکرار شده و به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب از X4 مدل ۲۰۱۹ گرفته شده است.

eb41a2e9 bdf6 4922 8859 a9764c1908a6 - رندر تازه از مدل جدید بی‌ ام‌ و سری 7

درحالی‌که جلوپنجره‌ی بزرگ حس یک ماشین SUV را به انسان منتقل می‌کند؛ مقامات خودروساز باواریایی رسما اعلام کردند که در مدل‌های سدان و کوپه از پنجره‌های کشیده‌تری استفاده می‌کنند تا در کنار طراحی مجدد چراغ‌ها، ظاهری اسپرت‌تر به خودروی لوکس سری ۷ بدهند.

منبع BMWBLOG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.