رونمایی از جدیدترین موتورسیکلت شرکت BMW

 شرکت موتورسیکلت‎سازی BMW با یک سورپرایز پا به نمایشگاه میلان گذاشته بود و جدیدترین محصول خود که موتورسیکلت اسکوتری ۳۵۰ سی‎سی است را به ایتالیا و شهر میلان آورده بود.

BMW  این موتورسیکلت که در کلاس موتورسیکلت‎های متوسط قرار می گیرد را در نمایشگاه میلان در معرض نمایش گذاشت. موتور سیکلتی که «۲۰۱۸ BMW C400 X» نام دارد و بر خلاف اسم خود از حجم ۳۵۰ سی سی برخوردار است.

این موتورسیکلت اسکوتر جدید شرکت BMW از پیشرانه‎ای تک سیلندر با حجم ۳۵۰ سی‎سی بهره می‎برد که توان تولید ۳۴ اسب بخار را برای آن به ارمغان آورده است. وزن این موتورسیکلت ۲۰۴ کیلوگرم است و با توجه به کلاس و مشخصات اعلامی از سوی BMW ، بزرگترین رقیب مدل یاماها XMAX 400 به شمار می رود و حتی ۷ کیلوگرم نیز از موتورسیکلت اسکوتر شرکت یاماها سبک‎تر است.

انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ عقب این موتورسیکلت از طریق جعبه دنده CVT صورت می گیرد و نقطه‎ی قوت آن را می‎توان سیستم ترمز جفت دیسکه دانست.

گفتنی است که نمایشگاه موتورسیکلت (EICMA) از سال ۱۹۱۴ میلادی تا کنون هرساله در شهر میلان برگزار می‎شود و به نمایشگاه میلان نیز شهرت دارد. این نمایشگاه امسال نیز از تاریخ ۸ الی ۱۳ نوامبر میزبان شرکت‎های مطرح موتورسیکلت‎سازی و پذیرای علاقه‎مندان به موتور سیکلت بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.