خودروی کیا استینگر 2018 در آمریکا قیمت‌گذاری شد

کیا استینگر مدل ۲۰۱۸ در ایالات متحده با قیمت پایه ۳۲۸۰۰ دلار به اضافه هزینه جابه جایی فروخته خواهد شد.

مدل پایه استینگر با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ فوت پوند عرضه می شود که نیرو را از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چرخ های عقب منتقل می کند. این خودرو هم چنین با مجموعه ای از تجهیزات استاندارد همچون ترمزهای برمبو، تودوزی چرمی، فرمان چند منظوره با روکش چرمی، پانل تجهیزات TFT، در صندوق عقب برقی، سیستم صوتی شش بلندگو و نمایشگر لمسی ۷ اینچی ارائه می شود.

نسخه پرمیوم کیا استینگر ۳۸ هزار دلار قیمت دارد و از موتور ۲.۰ لیتری بهره می برد در حالی که مدلی کاملا مجهز محسوب می شود. مدل استینگر GT با قیمت ۳۹۲۵۰ دلار دارای موتور ۳.۳ لیتری تواین توربوشارژ V6 با قدرت ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۳۷۶ فوت پوند است. تجهیزات مازاد در این خودرو در نسخه GT1 آن ارائه می شود که قیمت ۴۴۱۵۰ دلار دارد و نسخه GT2 آن نیز ۴۹۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. ساختار چهار چرخ فعال نیز با هزینه مازاد ۲۲۰۰ دلار برای تمام مدل های استینگر ارائه می شود.

برخی آپشن های مازاد برای کیا استینگر شامل نمایشگر بالای سر، سیستم صوتی ۹ بلندگوی Harmon Kardon و مجموعه ای از سیستم های کمک راننده از جمله هشدار توجه راننده، پیش گیری از تصادف جلو با شناسایی عابرپیاده، کمک ثبات در مسیر، هشدار تصادف نقاط کور و هشدار برخورد از عقب است.

کیا استینگر مدل ۲۰۱۸ از ماه دسامبر امسال وارد نمایندگی های فروش کیا در ایالات متحده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.