بزرگ‌ترین کراس اوور خودروسازی بورگوارد در ایران را بشناسید

BX7 یکی از محصولات کمپانی با سابقه بورگوارد است که امسال در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران و در غرفه نمایندگی این برند یعنی شرکت کیان موتور وارنا حضور پیدا کرده است و اگرچه فعلا با توجه به توقف ثبت سفارشات خودرو نمی توان زمان و قیمت دقیقی را برای واردات این خودرو اعلام کرد اما با شرایط فعلی گفته می شود که احتمالا بی ایکس ۷ با قیمتی حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان در بازار ایران عرضه شود.

شرکت کیان موتور وارنا با بی ایکس ۷ یکی از محصولات بورگوارد در نمایشگاه خودروتهران حضور دارد

طراحی ظاهری

ظاهر بورگوراد بی ایکس ۷ به عنوان یک شاسی بلند متوسط، تلفیقی از سبک طراحی اروپایی و آسیایی را به نمایش می گذارد که از جمله خصوصیات بارز آن می توان به ابعاد نسبتا بزرگ جلو پنجره، فرم کشیده چراغ های عقب، خطوط سیال و چند گانه بدنه و همچنین فریم آلمینیومی شیشه های جانبی اشاره کرد که در کنار فرم نسبتا برآمده گلگیرها، جلوه ای شکیل و با صلابت را ارائه می دهد. طول، عرض و ارتفاع بی ایکس ۷ به ترتیب برابر ۴۷۱۵، ۱۹۱۱ و ۱۶۹۰ میلیمتر است و از رینگ های ۱۸ اینچی بهره می گیرد و احتمالا با ۵ رنگ سفید صدفی، نقره ای، نوک مدادی، قهوه ای و مشکی متالیک در بازار ایران عرضه خواهد شد.

کابین و امکانات رفاهی

در کابین بورگوارد اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، سبک مدرن طراحی ادوات کنترلر و همچنین ابعاد قابل توجه نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی است که با وجود کیفیت رضایت بخش پوشش های چرمی و تریم های تزئیناتی، تا حدی احساس قرار گرفتن در یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می کند. این مدل از بورگوارد نیز مانند اکثر شاسی بلندهای مید سایز در دو نوع ۵ نفره و ۷ نفره (با ردیف سوم صندلی) تولید می شود که به گفته نماینده بورگوارد، هر دو مدل آن به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی بورگوارد بی ایکس ۷ می توان به سیستم استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی های جلو، حافظه صندلی و آینه های جانبی، تهویه صندلی های جلو، گرمکن صندلی های جلو و عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم صوتی با بلندگوهای های فای، ماوس کنترلر مالتی مدیا، سقف پانورامیک، نورپردازی کابین، درب برقی صندوق عقب، آیته وسط الکتروکرومیک، اتو هلد، ترمز پارک الکترونیکی، دوربین های دید اطراف (۳۶۰ درجه) و همچنین سیستم دید در شب برای دوربین جلو اشاره کرد ضمن اینکه سیستم هشدار نقطه کور، سیستم تشخیص کسالت راننده و کروز کنترل هوشمند نیز به عنوان سامانه های ایمنی آن شناخته می شوند. البته بورگوارد بی ایکس ۷ در دو تیپ لاکچری و آلتیمیت در بازار داخلی عرضه خواهد شد که در این میان، کامل ترین لیست تجهیزات متعلق به مدل دوم است.

مشخصات و قابلیت های فنی

بورگوارد بی ایکس ۷ از یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک (تیپ ترونیک) و همچنین پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ جی دی آی به حجم ۲ لیتر بهره می گیرد که قدرت ۲۲۴ اسب بخار را همراه با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متری در اختیار شما قرار می دهد و طبیعتا با وجود سیستم حرکتی چهارچرخ متحرک، سامانه کنترل الکترونیکی لغزش دیفرانسیل و البته فرمان الکترونیکی، پایداری و فرمان پذیری رضایت بخشی نیز را ارائه می دهد.  یکی دیگر از قابلیت های بی ایکس ۷، تنظیم هوشمند فاصله لنت های آن با دیسک ترمز در شرایط بارانی و همچنین به هنگام برداشتن پا از روی پدال گاز است که با نزدیک کردن لنت به دیسک ها در این شرایط، ترمزگیری مطمئن تر و سریعتری را فراهم می سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.