محصولات جدید مرسدس بنز در راه ایران

مدیرعامل شرکت ستاره ایران، واردکننده رسمی محصولات مرسدس بنز به کشور، از واردات ۲ مدل خودروی جدید به کشور تا پایان سال و تولید چندین خودروی بنز از سال آینده در ایران خبر داد.

غلامرضا رزازی، مدیرعامل شرکت ستاره ایران، در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران درباره فعالیت‌های این شرکت و محصولات جدیدمرسدس بنز برای بازار ایران صحبت کرد. وی از ورود دو خودوری مرسدس بنز E200 و C200 تا پایان سال جاری به کشور خبر داد. وی در این زمینه خاطرنشان کرد:

دو مدل مرسدس بنز E200 و C200 سفارش‌گذاری شده است و بارگیری این خودروها دی و بهمن‌ماه سال جاری انجام خواهد شد و در صورت باز شدن سامانه ثبت سفارش خودرو تا آن زمان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروها را از گمرک ترخیص خواهیم کرد. همچنین برای سال آینده، برنامه واردات ۵۰۰۰ دستگاه خودرو از محصولات مرسدس بنز را داریم که در تیپ‌ها و آپشن‌های مختلف روانه بازار خواهند شد.

709026f9 95cb 4369 8b38 04d224a8cee4 - محصولات جدید مرسدس بنز در راه ایران

رزازی ضمن اشاره به توافقات جدید شرکت ستاره‌ ایران و گروه دایملر آلمان برای تولید خودرو در ایران در سال ۹۷، از سرمایه‌گذاری‌های جدید در راستای راه‌اندازی خط تولید مرسدس بنز در ایران گفت و اظهار داشت:

پس از ابلاغ سیاست‌های جدید خودرو از سوی دولت، تیراژ و مدل‌های تولیدی محصولات بنز در ایران مشخص خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، از شروع کار ما در ایران تا زمانی که قادر باشیم اولین محصول تولیدی بنز در ایران را روانه بازار کنیم؛ حداقل ۹ ماه طول خواهد کشید.

1e855b5a 444a 4152 ad29 3d08476b0b24 - محصولات جدید مرسدس بنز در راه ایران

مدیرعامل ستاره ایران در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال تولید خودروهای سری E‌ و C مرسدس بنز در ایران، گفت:

قطعا بخشی از تولیدات ما در ایران بر روی همین دو سری معطوف خواهد شد؛ اما مدل‌های دیگر از سری‌های متنوع محصولات مرسدس بنز نیز در برنامه‌ تولید ما قرار دارد. اگر تا ۲ هفته‌ی آینده سامانه ثبت سفارش خودرو باز شود این نوید را به مشتریان می‌دهیم که شب عید ۲ مدل جدید E200 و C200 را تحویل آن‌ها خواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.