مدل‌های متنوع بنز در مسیر بازار ایران

مدیرعامل ستاره ایران گفت: این شرکت در سال جاری تعداد ۳۰۰ دستگاه از هر یک از مدلهای سری C200 و E200 وارد بازار خواهد کرد. برای سال آینده نیز عرضه پنج هزار دستگاه مدل های مورد تقاضای بازار برنامه ریزی شده است.

غلامرضا رزازی با اعلام این خبر گفت: برنامه ستاره ایران با شریک خود یعنی دایملر کاملا روشن و طبق برنامه درحال اجرا است.

وی درعین حال تاکید کرد: در انتظار تصویب و تثبیت قوانین در زمینه ثبت سفارش محصولات برای اجرای قرارداد و تامین نیاز و تقاضای بازار هستیم.

وی افزود: مقدمات از سوی ستاره ایران و دایملر فراهم شده و در صورت ایجاد شرایط قانونی اقدام برای واردات انجام خواهد شد.

رزازی درخصوص قرارداد تولید محصول نیز اظهار کرد: آمادگی برای تولید داخل محصولات وجود دارد و پس از بررسی تولید مدلهای محصولات بنز از نظر اقتصادی بودن، سالن ها برای ظرفیت ٢۵٠٠ دستگاه تولید سالیانه در بازه زمانی ٩ ماه بازسازی و تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: آغاز تولید با ٢٠ درصد داخلی سازی پیش بینی شده است که با افزایش تیراژ، میزان ساخت داخل محصولات افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل ستاره ایران از توسعه شبکه خدماتی این شرکت خبر داد و گفت: درحال حاضر ١٠ نمایندگی فعال در کشور وجود دارد و ٣ نمایندگی نیز درحال راه اندازی است. افزایش آن به ٣٠ نمایندگی طبق استاندارهای بنز در دستور کار قرار دارد.

رزازی افزود: تجهیزات مورد نیاز برای شبکه خدمات بنز خریداری شده و نیروها نیز آموزش لازم را از سوی بنز دریافت کرده اند. وی ادامه داد: خدمات در نمایندگی های بنز به کلیه محصولات این برند بدون توجه به عمر آن ارایه می شود.

مدیرعامل ستاره ایران افزود: فروش اقساطی محصولات برای سال آینده متناسب با مدل و قیمت پیش بینی شده است.

وی حضور بنز در بازار ایران را مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه این موضوع موجب ارتقای سطح تکنولوژی بازار و انتظارات مشتریان می شود گفت: ستاره ایران نمایندگی رسمی دایملر است و مشتریان علاوه بر اینکه محصول را با تخفیف و قیمت مناسب و خدمات کامل خریداری می کنند، صرفه جویی ارزی قابل توجهی را نصیب کشور می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.