کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار

گاهی اوقات نیازمند سرعت بسیار بسیار زیاد برای سفر هستید. به نظر می‌رسد که این ایده در زمان ساخت اسپورت تورر جدید کاوازاکی یعنی نینجا H2 SX بسیار پررنگ بوده است.

2018 kawasaki ninja h2 sx se first look fast facts 7 - کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار
سه سال پس از معرفی کاوازاکی نینجا H2 و H2R، این موتورسیکلت جدید قدرت ۱۹۷ اسب بخاری را به مدد سوپرشارژر خود در چنته داشته و باعث شده کمپانی آن را حد نهایی یک اسپورت تورر بنامد. کاوازاکی در ایالات‌متحده کمی متفاوت عمل کرده بنابراین اگرچه می‌دانیم نینجا H2 SX در سال ۲۰۱۸ راهی بازارهای اروپایی خواهد شد اما هنوز اطلاعی از زمان عرضه این موتورسیکلت در آمریکا نداریم.

2018 kawasaki ninja h2 sx se first look fast facts 8 - کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار
تکنولوژی جدیدی با نام سوپرشارژر بالانس شده توسط کاوازاکی توسعه یافته و تمرکز آن روی استفاده در دنیای واقعی بوده است. این نینجا H2 SX جدید از پیشرانه ۴ سیلندر ۹۹۸ سی‌سی مایع خنک ۱۶ سوپاپ به همراه سوپرشارژر بهره بوده و ادعا می‌شود تحویل قدرت خطی از دورهای پایین تا میانه داشته و همچنین گفته شده مصرف سوخت آن فوق‌العاده است به گونه‌ای که با مدل Z1000SX برابری می‌کند. البته هنوز اعلام نشده با باک سوخت ۱۹ لیتری این موتورسیکلت چقدر می‌توانید حرکت کنید.

2018 kawasaki ninja h2 sx se first look fast facts 12 - کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار
پیشرانه مخصوص این موتورسیکلت مناسب سفرهای طولانی بوده و قادر است شتاب گیری مثال‌زدنی‌ای را ارائه کند که بنا به گفته کاوازاکی تنها در یک پیشرانه سوپرشارژر این کمپانی دیده می‌شود.

2018 kawasaki ninja h2 sx se first look fast facts 1 - کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار

نینجا H2 SX در دو نسخه تولید می‌شود: نسخه استاندارد نینجا H2 SX و مدل نینجا H2 SX SE که این آخری دارای پشت آمپر رنگی TFT، چراغ‌های LED حساس به زاویه فرمان، کوئیک شیفتر، حالت لانچ کنترل کاوازاکی، صفحه‌نمایش بزرگ و رنگ بدنه شیک و چشم‌نواز.

2018 kawasaki ninja h2 sx se first look fast facts 10 - کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار
نینجا H2 SX ادعای موقعیت سواری ریلکس اما اسپورت را داشته و همچنین دارای تجهیزات کمکی چون پکیج الکترونیکی IMU، کروز کنترل و مدیریت عبور از پیچ کاوازاکی می‌باشد. این برند می‌گوید موتورسیکلت جدیدش قادر است تا حداکثر ۱۹۵ کیلوگرم را حمل کرده و بدین ترتیب دو فرد متوسط مشکلی در سوار شدن به این وسیله نخواهند داشت.

2018 kawasaki ninja h2 sx se first look fast facts 9 - کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار
کاوازاکی می‌گوید:

هر چیزی را که فکر می‌کنید درباره سفر اسپورت می‌دانید رها کنید!

2018 kawasaki ninja h2 sx se first look fast facts 6 - کاوازاکی نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار
کاوازاکی نینجا H2 SX

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.