با خودروی مسافرتی بنز آشنا شوید +عکس

مرسدس از یک مدل مفهومی کمپرون براساس پیک‌آپ تراک کلاس X در نمایشگاه CMT اشتوتگارت رونمایی کرد.

توانایی‌هایی کلاس X باعث شد تا این خودرو به عنوان پایه یک خودروی کمپر انتخاب شود. این کمپر مرسدس از یک سیستم قدرتی یا همان پیک‌آپ کلاس X و یک مجموعه آشپزخانه‌ای و مجموعه‌ای راحت برای خواب در کابین تشکیل شده است.

مرسدس در کنار این مجموعه حرکتی- سفری مجموعه‌ای از مدل‌های و ورژن های مختلف مارکوپولو- مارکو پولوی تراول ون، مارکو پولوی اکتیویتی و مارکوپولوی هوریزن- را به نمایش درآورده است.

کمپرون مرسدس کلاس X  - با خودروی مسافرتی بنز آشنا شوید +عکس

کابین متحرک این خودرو تقریبا ارتفاعی حدود دو متر دارد و فضای راحتی را برای یک انسان قد بلند فراهم می‌آورد. پهنای تخت‌خواب درون کابین به ۱۵۰ سانتی‌متر می‌رسد و آشپزخانه به یک گاز سه شعله مجهز است. صندلی‌های درون کابین نیز به راحتی به تخت دوم مجموعه تبدیل می‌شود. یک مجموعه حمام نیز در بخشی از این مجموعه ایجاد شده است.

5a549e9b103b1 کمپرون مرسدس کلاس X  - با خودروی مسافرتی بنز آشنا شوید +عکس

بخش دوم این کانسپت که با همکاری شرکت “ون اسا” ساخته شده یک ماژول متحرک به وزن ۲۵۰ کیلوگرم است که تجهیزات کامل آشپزخانه‌ای را در خود جای داده است. این مجموعه شامل یک محفظه خنک‌کننده، فضایی برای پخت و پز و کابینت  می‌شود. یک پوشش چوبی مستحکم نیز  از سمت بالا و بخش جانبی از کل مجموعه حفاظت خواهد کرد.

5a549ea22bf43 کمپرون مرسدس کلاس X  - با خودروی مسافرتی بنز آشنا شوید +عکسwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw== - با خودروی مسافرتی بنز آشنا شوید +عکس

بازار کمپرون‌ها در آلمان به شدت گرم شده است و صنایع مرتبط با صنایع کمپرون‌ها از ثبت ۳۸ هزار سفارش بین ماه‌های ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۷ خبردادند. این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل میزان سفارشات به ۵۰۰۰ واحد می‌رسید.

5a549ea99afa5 کمپرون مرسدس کلاس X  - با خودروی مسافرتی بنز آشنا شوید +عکس

مرسدس بر این باور است که استفاده از پیک آپ کلاس X مشتریان بیشتری را برای خرید این مجموعه تشویق خواهد کرد. قابلیت‌های آفرودی کلاس X این خودرو را برای قرار گرفتن در مجموعه کمپرون‌های ایده آل ساخته است.

 

 

 

خودروی مسافرتی بنز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.