طرح نوسازی ۹۰ هزار تاکسی فرسوده با وام ۲۰ میلیون تومانی

به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علیرضا قنادان افزود : در مدیریت جدید تلاش شده است علاوه بر تغییر این نگرش به سمتی گام برداشته شود که تکنولوژی روز با ارائه خدمات در این بخش به خدمت گرفته شود و گام هایی نیز در این جهت برداشته شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از سرلوحه قرار دادن شعار مدرن‌سازی در تمام اجزای سازمان خبر داد و افزود: نوع و مدل خصوصی سازی در گذشته، مناسب نبوده است و همه ذینفعان از جمله تاکسیرانان، بخش خصوصی، سازمان به عنوان سیاستگذار و شهروندان به عنوان دریافت کننده خدمات در آن آسیب می دیدند.
علیرضا قنادان ادامه داد: در حال بازنگری نحوه فعالیت شرکتهای خصوصی تاکسیرانی با بررسی مدل های روز دنیا و تکمیل طرح های در دست اقدام هستیم که محور این تغییرات تخصصی شدن فعالیت شرکت های خصوصی است.
وی اظهار کرد: در طرح نوسازی ۹۰ هزار تاکسی فرسوده، خودروهایی که عمر آنها ۱۰ سال به بالا می باشد، می‌تواند از وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۶ درصد استفاده کند و روی خودروی اسقاطی هم اگر سواری باشد ۵ میلیون و روی ون ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
قنادان ادامه داد: بعد از طرح هدفمندی یارانه‌ها دولت تعهداتی را برای بیمه رانندگان تاکسی دنبال کرد که به مرور زمان و با توجه به تغییرات بودجه‌های سالانه دولت بیمه رانندگان تاکسی قطع شد که در این زمینه و به جهت رفع این مشکل، سازمان تاکسیرانی پیگیری ویژه کرد و جلساتی را نیز داشتیم که از دولت خواسته ایم به این قشر زحمتکش کمک ویژه ای کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.