رنو مگان جدید احتمالا در محدوده 200 میلیون تومان قرار گیرد

حدود دو سالی می‌شود که خبر ورود رنو مگان جدید به ایران شنیده می‌شود ولی تاکنون نه اقدامی برای فروش از سوی نگین خودرو صورت گرفته و نه قیمت دقیقی برای آن مشخص شده است.

رنو مگان جدید برای سومین‌بار در ایران روز سه شنبه ۱۱ بهمن‌ماه در نمایشگاه خودرو گرگان برای عموم رونمایی شد. این خودرو در چندماه گذشته فقط رونمایی از آن صورت گرفته است ولی نه قیمت و زمان فروش آن مشخص شده و نه آپشن خاصی برای این خودرو تعریف شده است. نمونه رونمایی شده در ایران از نوع “لوآپشن” بوده ولی به گفته مسئولان نگین خودرو، مگان جدید قرار است با کامل‌ترین آپشن به متقاضیان ارائه شود.

مگان جدید در ایران با موتور ۱۲۰۰ سی سی توربو با قدرت ۱۳۰ اسب بخار عرضه می‌شود که گیربکس این خودرو از نوع ۷ سرعته دابل‌کلاچ می‌باشد. احتمالا مگان جدید با آپشن‌های مشابهی به تلیسمان به دست خریداران خواهد رسید. مگان ۲۰۱۸ در بازارهای جهانی رقبایی همچون هیوندای النترا و کیا سراتو دارد و به دلیل اینکه این خودروها در ایران با قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان از سوی نمایندگی‌ها به فروش میرسند، این خودرو هم در نسخه فول‌آپشن احتمالا در محدوده قیمتی ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از سوی نگین خودرو به فروش خواهد رسید.

4da62u8ymz0l8pf2j0op - رنو مگان جدید احتمالا در محدوده 200 میلیون تومان قرار گیرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.