جایگاه‌ها فقط در قبال پول نقد بنزین می‌دهند؟

بیژن حاج محمدرضا در این راستا درمورد مشکلی که بین اتحادیه جایگاه‌داران و بانک ملت پیش آمده است، توضیح داد: بانک ملت طرح کیف پول را اجرا نمی‌کند. در سال ۱۳۸۶ قرار بود این بانک لیتری دو تومان به جایگاه‌داران اضافه پرداخت کند، اما سال‌ها است این تعهد خود را فراموش کرده است.

وی افزود: بانک ملت گاهی ۲۰ روز بعد حساب جایگاه‌داران را تسویه می‌کند. این در حالی است که جایگاه‌ها باید هر ۴۸ ساعت یک بار حساب خود را با شرکت ملی پخش تسویه کنند، در غیر این صورت بار جایگاه به صورت اتوماتیک قطع می‌شود و جایگاه غیرفعال می‌شود.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با بیان این‌که در صورتی که بانک ملت مشکل پیش آمده را برطرف نکند مردم باید پول بنزین را به صورت نقد حساب کنند، اظهار کرد: در حال مذاکره با بانک ملت در این مورد هستیم با سایر بانک‌ها مانند بانک ملی، بانک پاساردگاد و غیره مشکلی نداریم.

حاج محمدرضا به این سوال که آیا احتمال حذف دستگاه‌های پز از پمپ بنزین‌ها وجود دارد یا نه، اظهار کرد: چنانچه مشکل اتحادیه با بانک ملت برطرف نشود احتمال حذف دستگاه‌های پز وجود دارد. البته چنانچه مردم از کارت بانک‌های دیگری استفاده کنند می‌توانند بنزین را از طریق کارت پرداخت کنند.

همچنین فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درمورد این موضوع اظهار کرد: این یک مراوده مالی بین بانک و جایگاه دار است و ارتباطی به شرکت ملی پخش ندارد.

اظهارات رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت درحالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد مشکل پیش آمده بین این اتحادیه با بانک ملت تنها محدود با دارندگان کارت بانک ملت نشود، چراکه دستگاه‌های پز مستقر در جایگاه‌ها نیز متعلق به این بانک است و احتمالا مردم باید در دستگاه کارتخوان دیگری کارت بکشند که تعداد آن‌ها محدود است و مشکلات جدی برای متقاضیان سوخت‌گیری به وجود می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.