هیوندای سانتافه مدل 2019

نسل چهارم هیوندای سانتا فا، پس از راه انداختن یک کمپین طولانی از تیزر و تعداد زیادی از عکس های جاسوسی، به طور کامل نمایش داده شده است. به نظر می رسد اساسا چیزی شبیه مدل قبلی خود ندارد، خودروی کلاسSUV با یک چهره جسورانه با فیشای جلو جالب و چراغ های باریک  کهما را  یاد هیوندای کونا می اندازد.

2019 hyundai santa fe - هیوندای سانتافه مدل 2019

خودروی بی نظیر و نسل جدید دارای ترمز Nexo و یک جلوپنجره ی شیک و آبشار مانند که برای اولین بار در I30 اعمال   شد  .در سال جدید هیوندای سانتافه بدلیل استفاده از طراحی چراغ های جلو و عقب خاص شکل و شمایلی کاملا برجسته کسب کرده است. ما  در این لحظ که در هال نوشتن  مطلب هستیم فقط این تصویر بیرونی را داریم.

2019 hyundai santa fe 1 - هیوندای سانتافه مدل 2019

سیستم سرگرمی و تفریح ​​در بالای کنسول مرکزی قرار دارد، بنابراین راننده نباید چشم خود را از جاده بیرون ببرد. ما نمی توانیم کاملا نمایشگر  اطلاعات خودرو بر روی کیلومتر را  ببینیم، اما به نظر می رسد (حداقل) صفحه نمایش آن کاملا دیجیتال است. محور خودرو طولانی تر  شده است، بنابراین باید  جای پایه برای مسافرین عقب بیشتر شود.کابین جادارتر و راحت تر.موتورهای توربو ۲.۰ و ۲.۲ لیتری است دیزلی و  یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربو شارژ  برای این خودرو انتخاب شده است و به گیربکس  اتوماتیک هشت سرعت دو محور  متصل می شود.

همچنین هیوندای سانتفه  ۲۰۱۹  از نظر ایمنی دارای سیتم هشدار برخورد با جلو و هشدار خروج از خط به جلوگیری از برخورد برخورد جلو  و کلی دیگر است و شما باید تا نمایشگاه اتوشو نیویورک صبر کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.