هیوندای سوناتا هیبرید 2018 در نمایشگاه شیکاگو

شرکت هیوندای اعلام کرده است که نسخه جدید هیوندای سوناتا هیبرید فقط در برخی از کشورها  برای فروش در لیست قرار می گیرد، اما افراد در سراسر کشور قادر به سفارش و خرید آنها خواهند بود. هیوندای آخرین مدل های الکتریکی خود را در نمایشگاه شیکاگو   معرفی شد.این شرکت دو خودروی بروز شدهی سوناتا هیبرید و پلاگین را به نمایش گذاشت.

2018 hyundai sonata hybrid - هیوندای سوناتا هیبرید 2018 در نمایشگاه شیکاگو

هر دوخودرو دارای موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر  و گیربکس شش سرعت اتوماتیک هستند. نسخه هیبرید افزایش برد مسافتی را تجربه می کند که به دلیلا ستفاده از یک باتری پلیمری لیتیوم یونی ۱،۷۶ کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی با قدرت ۵۱ اسب بخار (۳۸ کیلووات) است. این خروجی ها در مجموع موتور بنزینی و برقی   معادل خروجی ۱۹۳ اسب بخار (۱۴۴ کیلو وات) را فراهم می کند و هیوندای برآورد می کند که این سیستم برای رانندگی ۳۹ مایل در هر گالن سوخت کافی باشد.

2018 hyundai sonata hybrid 1 - هیوندای سوناتا هیبرید 2018 در نمایشگاه شیکاگو

خریداران اگر بخواهند نسخه PHEV را خریداری کنند می تواند یک باتری پلیمری ۹.۱ کیلووات ساعت لیتیوم یون و یک موتور الکتریکی ۶۷ اسب بخار (۵۰ کیلو وات) را  داشته باشند. موتور احتراق داخلی بنزینی دارای خروجی ۲۰۲ اسب بخار (۱۵۱ کیلو وات)  است.

2018 hyundai sonata hybrid 2 - هیوندای سوناتا هیبرید 2018 در نمایشگاه شیکاگو

از ویژگی های جدید این خودرو طراحی جدید فیس جلو و عقب، جلوپنجره مشبک جدید، کاپوت  بروز شده است به شکلی که این بروز رسانی ها موجب افزایش آیرودینامیک آن می شود. این ترفند ها سبب شده تا  ضریب کشش این خودرو فقط ۰.۲۴ سی دی  شود.از امکانات استاندارد این خودرو می توان به داشتن چراغ های LED ،سیستم سرگرمی ،صفحه نمایش ۸ اینچی، CarPlay ،Android Auto تشخیص نقطه کور، دستیارتغییر لاین و ترمز خودکار اضطراری اشاره کرد.

2018 hyundai sonata hybrid 3 - هیوندای سوناتا هیبرید 2018 در نمایشگاه شیکاگو

این خودرو در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و پلاگین هیبرید نیز در سه ماهه دوم سال . هیوندای اولین سری فروش خود را در کالیفرنیا، کانکتیکات، مین، مریلند، ماساچوست، نیوجرسی، نیویورک، اورگان، رود آیلند و ورمونت  آغاز خواهد کرد. با این حال، خریداران در سایر نقاط کشور ها  قادر به خرید خواهند بود.

هیوندای سوناتا هیبرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.