خودروی فورد gt سوپر خودرو در دست جیسون وات مشتری خوش شانس

انتظار در دنیای امروز، بسیار سخت است. بنابراین نیاز به صبر کردن فقط در مورد هر چیزی می تواند باعث اضطراب و بی حوصلگی ما شود. تصور کنید که مجبورید برای خرید یک ماشین صبر کنید  و تصور کنید که تقریبا دو سال برای یک فورد GT انتظار بکشید و حدود ۶۵۰۰ علاقه مندان به ماشین از سراسر جهان برای استفاده از یکی از ۵۰۰ سوپراسپرت  فورد GT  سف گرفته اند پس شما باید بسیار خوش شانسی باشید که بتوانید این خودرو را خریداری کنید.

first european ford gt 1 - خودروی فورد gt سوپر خودرو در دست جیسون وات مشتری خوش شانس

جیسون وات مشتری خوش شانسی است، که اولین بار در اسکاندیناویتوانسته است یک فورد gt را خریداری کند. او یک راننده مسابقه ای از دانمارکی است که از قفسه سینه پس از یک تصادف با موتور سیکلت در سال ۱۹۹۹ فلج شد. واتس در مراسم تحویل فورد gt خود در کپنهاگ گفت: “فورد GT من احتمالا سریعترین ماشین جهان است که می تواند  در شهر حرکت کند.

 first european ford gt - خودروی فورد gt سوپر خودرو در دست جیسون وات مشتری خوش شانس

فورد GT جدید قرار است در مسابقات خودرو در پیست های خلیج فارس  به نمایش  گذاشته شود. این خودرو دارای یک موتور ۳.۵ لیتری  ۶ سیلندر  با قدرت  ۶۴۷ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ پوند فوت  است ، قدرت خروجی این خودرو  از طریق گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته  منتقل می شود و دارای بیشترین سرعت  ۲۱۶ مایل در ساعت  است..دشوار است تصور کنید که پس از سه سال  ثبت نام شما بتوانید یک خودروی فورد gt سوار شوید.

 

 

فورد gt

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.