تصاویر جاسوسی از خودروی مرسدس بنز AMG GT کوپه برای سال 2010

مرسدس بنز AMG GT کوپه را می توانید در حال تست در جاده در تصاویر جاسوسی زیر مشاهده کنید.مدلی که مشاهده می کنید همان خودروی  مفهومی مرسدس بنز AMG GT  است که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. بروز رسانی های طراحی مانند جلو  پنجره ی بزرگ  با ورودی های بزرگ در فیس جلو و اضافه شدن دهنده یک اسپویلر فعال در عقب  از مهمترین بروز رسانی های این خودرو هستند.

mercedes amg gt sedan spy photos 1 - تصاویر جاسوسی از خودروی مرسدس بنز AMG GT کوپه برای سال 2010

مرسدس بنز AMG GT دارای یک کابین لوکس با صفحه نمایش بزرگ  است.این خودرو قرار است از موتور ۴.۰ لیتری بیتورو V8 با قدرت بیش از ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۷ کیلووات) استفاده کند. البته قرار است یک نسخه جدید پلاگین هیبریدی تولید شود که خروجی ترکیبی آن ۸۰۰ اسب بخار (۵۹۷ کیلو وات)  خواهد بود و در ماه مارس در نمایندگی ها برای فروش حضور پیدا می کند.

mercedes benz amg gt coupe teaser 2 - تصاویر جاسوسی از خودروی مرسدس بنز AMG GT کوپه برای سال 2010 mercedes amg gt sedan spy photos - تصاویر جاسوسی از خودروی مرسدس بنز AMG GT کوپه برای سال 2010 mercedes benz amg gt coupe teaser - تصاویر جاسوسی از خودروی مرسدس بنز AMG GT کوپه برای سال 2010 mercedes benz amg gt coupe teaser 1 - تصاویر جاسوسی از خودروی مرسدس بنز AMG GT کوپه برای سال 2010

 

 

مرسدس بنز AMG GT کوپه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.