نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

به گزارش “اتواولوشن”، قیمت پایه این خودروی متحرک حدود ۴۲ هزار پوند یا چیزی معادل ۵۹۰۰۰ دلار آمریکا برآورد شده است.

تویوتا پروس لرینا - نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

  تویوتا در تشریح ویژگی‌های سقف خودرو‌اش از یک سقف شیب‌دار بلند -مانند یک شیروانی یک طرفه- نام می‌‌برد. این مدل از سقف تقریبا یادآور خودروهای مارکو‌پلوی بنز است و استایل آن ظرفیت استفاده از یک تخت دو طبقه در خودرو را فراهم می‌آورد. از طرفی فضای درونی کمپرون باعث می‌شود تا شاهد مبل‌مان کوچک و جمع‌و‌جور، کمد لباس و آشپزخانه باشیم.

5a88904588784 تویوتا پروس لرینا - نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

یک یخچال ۲۵ لیتری، توالت سیار، محفظه‌ای با سایز مناسب برای ظرف شستن، مخزن بزرگ برای انباشت آب و گاز برای پخت و پز از دیگر دارایی‌های کمپرون تویوتاست.

5a88904b76472 تویوتا پروس لرینا - نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

تویوتا سخاوتمندانه فضای زیادی را  برای مشتریان این خودرو فراهم آورده است. صندلی‌ها در خودرو شکل‌های مختلفی و متنوعی به خود خواهند گرفت. صندلی‌های جلو قابلیت چرخش داشته و صندلی‌های عقب می‌توانند به یک تخت دو نفره تبدیل شوند. در صورت لزوم برای حمل بار بیشتر، صندلی‌های عقب  تا خواهند شد و فضای بیشتری را برای مشتریان ایجاد می‌کنند. در گزینه‌های دیگر و با توجه به درخواست سفارش‌دهندگان، خودرو می‌تواند به صندلی‌های بیشتر نیز مجهز شود.

5a88905168c11 تویوتا پروس لرینا - نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

پنل های سولار ۱۰۰w و باتری‌های ذخیره انرژی نیز قدرت لازم برای برخی از وسایل داخلی خودرو فراهم می‌کنند. هیتر ۲.۲ کیلوواتی، روشنایی چراغ‌های led و سایه‌بان‌های جانبی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند انرژی خود برای کار کردن را از سامانه خورشیدی به دست آورند.

5a889058c0c7a تویوتا پروس لرینا - نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، آینه‌های جانبی تاشو، صفحه نمایش چندرسانه‌ای tft، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، رادیوی DAB، کروز کنترل، سامانه تهویه مطبوع و روشنایی LED داخلی است.

5a88905fb9927 تویوتا پروس لرینا - نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

این کمپرون از یک موتور دیزلی ۲ لیتری توربوشارژ دیزلی بهره می‌برد. این موتور قدرتی معادل ۱۱۸ اسب‌بخار دارد و با یک گیربکس دستی ۶ سرعته دستی هماهنگ خواهد شد. همین موتور در کنار یک سامانه انتقال قدرت خودکار قدرتی معادل توانی حدود ۱۷۷ اسب‌بخار دارد.

5a8890656b339 تویوتا پروس لرینا - نگاهی به ون جدید شرکت تویوتا

تویوتا بر این باور است این خانه‌ی دور از خانه به راحتی می‌تواند امکانات زیادی برای آسایش مشتریان فراهم کند و خوداروی فوق العاده‌ای برای طبیعت‌گردان محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.