کادیلاک XTS V اسپرت مدل 2018

کادیلاک XTS V اسپرت یکی از خودروها لوکس در جهان است که علاوه بر زیبایی و تجمل گرایی از نظر موتوری همیشه از پیشرانه هایی قدرتمند در زیر کاپوتش استفاده کرده است  اگر شما آنها را یک موتور بزرگتر ارائه دهید، آنها آن را خریداری می کنند، نه به این دلیل که بهتر است، بلکه به این دلیل است که بیشتر است.

2018 cadillac xts v sport review - کادیلاک XTS V اسپرت مدل 2018

کادیلاک XTS V اسپرت در بازار خودرو قرار است با رقبایی همانند لینکلن کانتینتال ،آکورا RLX ،  و جنسیس G80  رقابت داشته باشد . مدل فوق العاده XTS V-Sport با قابلیت رانندگی چهار چرخ محرک البته از سایر رقیب های خود گران تر است.طراحی خودرو شاید آنقدر هم بروز نشده باشد که سزاوار این افزایش قیمت باشد و به روز رسانی های اخیر در چراغهای جلو و عقب نیز قثط باعث می شود جالب تر به نظر برسد.

2018 cadillac xts v sport review 1 - کادیلاک XTS V اسپرت مدل 2018

به علاوه، شکل خود ماشین – سقف بلند، محور طولی، بدنه ی بزرگ باعث شده است که سرنشین های این خودرو از فضای داخلی کافی برخوردار باشند. صندلی ها با چرم نیمه آنیلین پوشیده شده اند که در سدان های ارزان قیمت نیز پیدا می شوند و همچنین دارای قابلیت تنظیم  در ۲۲ جهت هستند.تریم داخلی با استفاده از چوب واقعی بسیار زیبا شده است.

2018 cadillac xts v sport review 4 - کادیلاک XTS V اسپرت مدل 2018

سیستم سرگرمی فوقالعاده و تعداد بسیار زیادی از ویژگیهای تکنولوژی های درجه یک در این خودرو  سبب یک تجربه کاربری جدید می شود.

2018 audi a7 sportback 6 - کادیلاک XTS V اسپرت مدل 2018

سیستم صوتی استفاده شده از نوع بوز با خروجی Bose است.همچنین یک  ماساژور برای صندلی های جلو، شارژ بی سیم برای گوشی  ،  صفحه نمایش سر تا سری بجای کیلومتر شما،  اینترنت پر سرعت ۴ گیگاهرتزی به همراه WiFi  در این خودرو استفاده شده است.یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی نیز برای سیستم سرگرمی این خودرو استفاده شده است.

2018 cadillac xts v sport review 5 - کادیلاک XTS V اسپرت مدل 2018

این خودرو شامل یک مجموعه کامل از ویژگی های ایمنی است. هشدار برخورد جلو، هشدار کور، هشدار خروج از خط، سنسورهای پارک جلو و عقب، و هشدار  سنسور دنده عقب، ترمز اتوماتیک ، کنترل کروز ،نور بالای اتوماتیک، کمک  پارکینگ از جمله مهم های این خودرو می باشد.

موتور استفاده شده از نوع  ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر و بیت توربوشارژ است که دارای خروجی ۴۱۰ اسب بخار / ۳۶۹ پوند فوت است و نیرو و گشتاور تولید شده را از طریق سیستم انتقال اتوماتیک ۶ سرعته  به چرخ ها ارسال می کند. قیمت پایه ۴۶،۳۹۵ دلار  است و تا قیمت   ۷۳،۰۴۰ می تواند ادامه داشته باشد.

کادیلاک XTS V اسپرت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.