اولین رانندگی با فراری پورتوفینو 2018

چجوری به نظر میرسه؟

فراری پورتوفینو خودرویی با طراحی پیچیده و ورزشی که می تواند ۵۹۱ اسب بخار نیرو تولید کند.ظاهر این خودرو بی شک بسیار فریبنده است.این خودروی جدید قاطعانه می آید تا جای کالیفرنیا را بگیرید.در فقط ۱۴ ثانیه، فراری پورتوفینو از یک کوپه بسیار ورزشی و مناسب به یک کابریولت کلاسیک و براق تبدیل شده است. بدنه ی آن به وضوح جذاب طراحی شده است.

2018 ferrari portofino first drive 1 - اولین رانندگی با فراری پورتوفینو 2018

چراغ های افقی L  شکل با جلو پنجره این خودرو دقیق یک چهره شیطانی را به نمایش می گذارد.همچنین بهینه سازی  های روی بدنه به صورت متعدد انجام شده است که باعث افزایش قابلیت آئرودینامیک خودرو می شود.

2018 ferrari portofino first drive 7 - اولین رانندگی با فراری پورتوفینو 2018

بروز سانی ها در داخل ادامه می یابد، جایی که  از چهار صفحه نمایش استفاده شده است . اول، دو صفحه نمایش TFT در کیلومتر شما، که می تواند با دکمه اختصاصی پشت فرمان تنظیم شود. پس از آن صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچ با بهره گیری از کارت گرافیک سه بعدی در مرکز داشبورد قرار دارد، و در آخر هم یک صفحه لمسی ۸.۸ اینچی برای سرنشین عقب.

2018 ferrari portofino first drive 8 - اولین رانندگی با فراری پورتوفینو 2018

فرمان خودرو تقریبا مستطیل شکل است و شامل تمام دکمه های مورد نیاز راننده است، از دسترسی به جی پی اس تا راهنمای آینه های کناری همه روی این فرمان قرار دارند. اما نکته جذاب واقعی در مورد صندلی های جلو است: آنها بسیار سبک تر،  تنظیم شونده در چند جهت،  درجه یک، فوق العاده نازک هستند. به این ترتیب، آنها برای دو مسافر پشتی تقریبا دو اینچ بیشتر فضا ایجاد  می کنند. رفلکتور باد هنوز هم وجود دارد: جریان هوا را با ۳۰ درصد کاهش به داخل کابین هدایت می کند و بنابراین نویز باد را کاهش می دهد.

 
 

رانندگی با این خودرو

موتور V8 با حجم ۳.۹ لیتری ۹۰ درجه، ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتر تولید می کند که در حال حاضر به ۵۹۱ اسب بخار در سرعت ۷۵۰۰ دور در دقیقه می رسد، و گشتاور ۵۶۰ پوند  را تولید می کند.برخی از تغییرات مهم در این خودرو در مقایسه مدل های قبل استفاده از پیستون های جدید و میله های اتصال، یک سیستم القایی بهینه شده، یک منیفولد خروجی جدید و مدیریت توربوشارژر متغیر است. این  ها باعث شده اند که فراری به سرعت بالای ۱۹۹ مایل در ساعت برسد و شتاب آن هم ۳.۵ ثانیه برای رسیدن به ۱۰۰ کیلمتر بر ساعت باشد.

2018 ferrari portofino first drive 6 - اولین رانندگی با فراری پورتوفینو 2018

دیفرانسیل عقب الکترونیکی (نسل سوم) (E-Diff3) با سیستم F1-Trac یکپارچه شده است تا سبب بهبود عملکرد در این خودرو شود. فرمان قدرت الکتریکی به منظور رسیدن به پاسخ سریعتر برای راننده در نظر گرفته شده است.

2018 ferrari portofino first drive 9 - اولین رانندگی با فراری پورتوفینو 2018

کاهش نویز در داخل کابین چیزی است که شاید برای این خودروی ۸ سیلندر بتواند خبر خوب باشد. باز و بسته کردن سقف خودرو فقط ۱۴ ثانیه طول می کشد، و شما می توانید این کار را تا حداکثر سرعت ۲۵ مایل در ساعت انجام دهید.با توجه به افزایش ارگونومی صندلی های جلو، کیفیت رانندگی در هر لحظه بهبود می یابد. سیستم اطلاعاتی جدید در این خودرو استفاده شده که سبب افزایش ایمنی راننده میشود.قیمت فراری پورتوفینو ۲۰۱۸ از ۱۹۶،۰۰۰ یورو شروع می شود.مدل ۱۹۶،۰۰۰ یورویی دارای رینگ های ۲۰ اینچی با لاستیک های جلو ۲۴۵/۳۵ و عقب ۲۸۵/۳۵ و همچنین ترمز کربن سرامیکی با روتورهای جلو دوقلو است.

عکس ها: فراری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.