رونمایی رسمی از فراری 488 پیستا با قدرت بیشتر ، وزن کمتر

فراری ۴۸۸ پیستا فقط ۲.۸۵ ثانیه طول می کشد تا به شتاب ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) برسد. اینجا شاید همان جایی است که یک خریدار  را از خرید پورشه ۹۱۱ GT2 RS  منصرف کند. این نسخه علاوه بر افزایش قدرت سبک تر از ۴۸۸ GTB  است  و موفق به کاهش ۹۰ کیلوگرم (۱۹۸ پوند) از وزن خود شده است.

ferrari 488 pista - رونمایی رسمی از فراری 488 پیستا با قدرت بیشتر ، وزن کمتر

در حال حاضر وزن این خودرو فقط ۱،۲۸۰ کیلوگرم است (۲،۸۲۲ پوند) که با اضافه کردن ۵۰ اسب بخار نصبت به جی تی در کل قدرت ۷۱۱ اسب بخار (۵۳۰ کیلو وات) را تولید می کند. موتور  ۸ سیلندر ۳.۹ لیتر بیتورو نیز ۱۰ نیوتن بر متر افزایش گشتاور  داشته است و در حال حاضر ۷۷۰ نیوتن متر در ساعت (۵۶۸ پوند فوتون) خروجی تولید می کند.

ferrari 488 pista - رونمایی رسمی از فراری 488 پیستا با قدرت بیشتر ، وزن کمتر

شتاب این خودرو برای رسیدن به سرعت  ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) ۲.۸۵ ثانیه   و از ۰ تا ۱۲۴ مایل در ساعت (۲۰۰ کیلومتر در ساعت)  فقط ۷.۶ ثانیه زمان لازم دارد،در ادامه می تواند به حداکثر سرعت بیش ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

 ferrari 488 pista 1 - رونمایی رسمی از فراری 488 پیستا با قدرت بیشتر ، وزن کمترferrari 488 pista 2 - رونمایی رسمی از فراری 488 پیستا با قدرت بیشتر ، وزن کمترferrari 488 pista 3 - رونمایی رسمی از فراری 488 پیستا با قدرت بیشتر ، وزن کمترferrari 488 pista 4 - رونمایی رسمی از فراری 488 پیستا با قدرت بیشتر ، وزن کمتر

منبع: فراری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.