معرفی پژو ریفتر مدل 2018

پژو ریفتر با نام جدید، پلت فرم جدید و طراحی جدید در داخل و خارج ساخته می شود تا پیشنهاد  قانع کننده ای برای کسانی باشد که در بازار به دنبال خرید خودرویی خانوادگی و خوش قیمت هستند.. همچون محصولات  سیتروئن ، اوپل و اوکسل این خودرو نیز دارای مدل های پنج و هفت صندلی با امکان انتخاب دو طول: ۴.۴ متر و ۴.۷۵ متر است.

peugeot rifter - معرفی پژو ریفتر مدل 2018

موتور اسفاده شده از نوع  بنزینی ۱.۲ لیتری و PureTech  است که خروجی ۱۱۰ اسب بخار را از طریق یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته به چرخ ها تحویل می دهد. نسخه ۱۳۰ اسب بخار از همان موتور به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل شده است و مجهز به فیلتر ذرات بنزینی برای کاهش خروجی آلاینده های مضر است.

peugeot rifter 6 - معرفی پژو ریفتر مدل 2018

اگر شما ترجیح می دهید خودرویی دیزلی داشته باشید سه  مدل مختلف از این خودرو به صورت دیزل ساخته می شود.موتور  ۱.۵ لیتری BlueHDi  با خروجی های مختلف در دسترس است: نسخه ابتدایی ۷۵ اسب بخار با یک گیربکس پنج سرعته، نسخه دوم  ۱۰۰ اسب بخار و نیز گیربکس پنج سرعته و نسخه سوم ۱۳۰ اسب بخار با  گیربکس شش سرعت دستی و خودکار هشت سرعته.

peugeot rifter 5 - معرفی پژو ریفتر مدل 2018

نسخه GT Line به لطف رنگ منحصر به فرد خود ، شیک،رینگ  ۱۷ اینچ  آلومینیومی   و لوگوی GT Line همراه است. در داخل، پژو Rifter GT Line یک چیدمان منحصر به فرد و  لوازم ها به وسیله ی الگوی چکرز می باشد. صفحه نمایش لمسی ۸ اینچ،سیستم کنترل پیشرفته ، کمک هیل، ،سیستم هشدار  خروج از خط، ترمز فعال ،کنترل کروز ،تشخیص  نقطه کور، چراغهای اتوماتیک و سیستم های متعدد سمعی و بصری از جمله بروز های این خودرو هستند .

  peugeot rifter 2 - معرفی پژو ریفتر مدل 2018peugeot rifter 3 - معرفی پژو ریفتر مدل 2018 peugeot rifter 1 - معرفی پژو ریفتر مدل 2018peugeot rifter 4 - معرفی پژو ریفتر مدل 2018

منبع :پژو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.